تبیان، دستیار زندگی
پس از مرحله ثبت نام از کلیه متقاضیان ازدواج مطابق با اولویت زمان ثبت نام مصاحبه ای جهت راستی آزمایی اطلاعات ایشان به عمل خواهد آمد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرحله دوم طرح همسان گزینی برای متقاضیان ازدواج


پس از مرحله ثبت نام ؛ از کلیه متقاضیان ازدواج مطابق با اولویت زمان ثبت نام ؛ مصاحبه ای جهت راستی آزمایی اطلاعات ایشان به عمل خواهد آمد .


مرحله دوم طرح همسان گزینی برای متقاضیان ازدواج

با آغاز ثبت نام متقاضیان ازدواج در طرح همسان گزینی از اسفند ماه سال گذشته ؛ تعداد قابل توجهی از عزیزان مجرد در این طرح ثبت نام کرده و پس از آن پیگیر ادامه طرح بودند .

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در طرح همسان گزینی تبیان ثبت کرده اند می رسانیم ؛ مرحله اول راستی آزمایی اطلاعات ثبت نام شوندگان در دو نقطه از شهر تهران در دست اجراست .

مطابق با اولویت زمانی ثبت نام متقاضیان ، از طرف همکاران تبیانی در این مراکز با ثبت نام شوندگان تماس گرفته می شود و زمانی حدود 45 دقیقه برای مصاحبه با ایشان در نظر گرفته خواهد شد و به آنان اعلام خواهد شد .

از کلیه عزیزان تقاضا داریم حتما در زمان مشخص شده برای مصاحبه به مراکز راستی آزمایی طرح همسان گزینی تبیان مراجعه نمایند تا ان شاءالله ما نیز بتوانیم به مرور خدمات مناسبی را به ایشان ارائه دهیم .

لازم به ذکر است پس از انجام مصاحبه ؛ فرم های متقاضیان توسط کارشناسان ذیصلاح  بررسی گردیده و در صورتی که موارد مناسب و کفو آنان در بانک جامع واسطین تبیان وجود داشته باشد ؛ فرد مناسب به خانواده متقاضی معرفی خواهد گردید .

با آرزوی توفیق برای جوانان این مرز و بوم و به امید ازدواج های آگاهانه ؛ پایدار ؛ بهنگام و آسان برای تک تک این عزیزان

بخش همسان گزینی تبیان


مطالب مرتبط:

راهنمای ارسال اطلاعات متقاضیان ازدواج به صورت الکترونیکی

ارسال اطلاعات برای واسطین معتمد تبیان

عضویت در سامانه همسان گزینی