تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی اسامی نهایی برای جام جهانی را اعلام کرد تا واکتش های متفاوتی داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش جا مانده ها از جام جهانی


سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از حذف نام بزرگانی مانند رحمتی ، کریمی و عقیلی از تیم ملی فوتبال در راه جام جهانی 2014 برزیل در آخرین روزهای قبل از اعزام این تیم به برزیل اسامی تیم ملی ایران برای سفر به برزیل قطعی کرد.


سردار آزمون و خلعتبری

او این بار نام هایی را از تیم ملی کنار گذاشت که ساعاتی قبل از معرفی نهایی ملی پوشان فوتبال کسی فکرش را نمی کرد. این موضوع بیشتر درباره نام هایی چون محمدرضا خلعتبری و سردار آزمون صادق است.

محمدرضا خلعتبری یک فصل خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و  تصور اینکه از تیم ملی خط بخورد را دشوار کرده بود.

نام سردار آزمون نیز با اخباری که در روبین کازان از او منتشر می شد سر زبان ها بود. او پیشنهادهای خارجی به ویژه از سوی باشگاه انگلیسی تاتنهام دارد اما هیچ کدام از این ها سرمربی تیم ملی فوتبال را برای گنجاندن نام او در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال مجاب نکرد.

به نظر می رسد شوکی که کروش در روزهای پایانی اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی وارد کرده است واکنش های متفاوتی را از سوی اهالی فوتبال به همراه داشته باشد.هر چند با نزدیک شدن به بازی های ایران در جام جهانی نباید آرامش تیم ملی را بر هم زد.

آزمون: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم

سردار آزمون درباره خط خوردن نامش از فهرست نهایی تیم ملی اظهار کرد: فوق‌العاده‌ از این قضیه ناراحت هستم. در ابتدا که شنیدم حس بدی به من دست داد اما حسرت چیزی را نمی‌خورم چون می‌توانم در جام‌های جهانی بعدی حضور داشته باشم.

وی همچنین افزود: کی‌روش با من تماس گرفت و به طور کامل توضیح داد که چرا نامم را خط زده است. من کی‌روش را خیلی دوست دارم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. به هیچ عنوان از او ناراحت نیستم. او مرا قانع کرد که چرا در لیست نهایی تیم ملی ایران نیستم. بعضی‌ها وقتی نامشان خط می خورد به دنبال مصاحبه‌های جنجالی هستند اما من با اعضای تیم ملی نان و نمک خورده و قدر زحمات آنها را می‌دانم. آنها برای تیم ملی زیاد زحمت کشیدند. در حال حاضر برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوار هستم بعد از این همه تمرین‌های پرفشار تیم ملی بتواند نتایج خوبی را بگیرد. در نهایت برای تیم ملی و موفقیتش دعا می‌کنم.

محمد رضا خلعتبری که توسط کارلوس کروش از فهرست مسافران جام جهانی کنار گذاشته شد از این اتفاق ناراحت است. او که خودش خبر را شنیده بود با صدایی گرفته و در گفت و گویی کوتاه در این مورد گفت: «شنیده‌ام، اما فعلا وقت حرف زدن در این مورد نیست. حرف بزنم که چه بشود؟»

شریفی: ناراحت هستم

مهدی شریفی  درباره خط خوردن نامش از لیست تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2014 اظهار کرد: واقعا از این قضیه ناراحت هستم و در حال حاضر نمی‌توانم صحبتی در این زمینه بکنم اما از صمیم قلبم برای تیم ملی و موفقیت در جام جهانی 2014 برزیل آرزو موفقیت می‌کنم. بازیکنان تیم ملی بدانند که دعای ما و مردم پشت سر آنها خواهد بود و امیدوارم که تمام تلاش‌شان را انجام دهند تا در جام جهانی 2014 برزیل نتایج خوبی را برای ایران کسب کنند.

مهاجم سپاهان در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از کارلوس کی‌روش ناراحت هست، گفت: نه. من از کی‌روش ناراحت نیستم. از کی‌روش هم بابت دعوت به اردوهای اتریش و آفریقای جنوبی تشکر می‌کنم. او مجبور بود از بین ما چهار نفر را خط بزند و مطمئنا بهترین‌ها را برای حضور در جام‌جهانی انتخاب کرده‌ است. تمام تلاشم را می‌کنم در جام ملت‌های آسیا و در جام‌های جهانی بعدی بازیکن تیم ملی باشم و بدرخشم. باز هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

خلعتبری: حرف بزنم که چه بشود؟

محمد رضا خلعتبری که توسط کارلوس کروش از فهرست مسافران جام جهانی کنار گذاشته شد از این اتفاق ناراحت است. او که خودش خبر را شنیده بود با صدایی گرفته و در گفت و گویی کوتاه در این مورد گفت: «شنیده‌ام، اما فعلا وقت حرف زدن در این مورد نیست. حرف بزنم که چه بشود؟»

سوشا مکانی تلفن را قطع کرد

سوشا مکانی در واکنش به خط خوردنش از لیست نهایی تیم ملی فوتبال در حالی که ناراحت بود  گفت که قصد هیچ صحبتی ندارد و نمی‌خواهد حرفی بزند و پس از ن تلفن را قطع کرد

فرآوری:حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس