تبیان، دستیار زندگی
دردیدار برگشت فینال جام حذفی باشگاههای كشور این تیم ذوب آهن بود كه توانست در ضربات پنالتی تیم فجر سپاسی را شكست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد. تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به شیراز آمده بود كه در دیدار رفت و دراصفهان به تسا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد

دردیدار برگشت فینال جام حذفی باشگاههای كشور این تیم ذوب آهن بود كه توانست در ضربات پنالتی تیم فجر سپاسی را شكست دهد و به عنوان قهرمانی دست یابد. تیم فوتبال ذوب آهن در حالی به شیراز آمده بود كه در دیدار رفت و دراصفهان به تساوی 2-2 دست یافته بود. نتیجه بازی رفت برای فجریها امیدوار كننده بود زیرا 2 گل در خانه حریف به ثمر رسانده بودند و در دیدار برگشت یك تساوی كمتر از 2-2 می توانست فجر را قهرمان كند.

ولی ذوب آهن در دیدار برگشت بازی خوبی را به نمایش گذاشت و درشیراز هم دو تیم به نتیجه 2-2 رسیدند. گلهای ذوب آهن را وزیری و حیدری به ثمر رساندند و برای فجر سپاسی هم رجب زاده و محمدی گلزنی كردند.

در90 دقیقه قانونی دو تیم 2-2 شدند و كار به وقت اضافه كشیده شد كه هر دو تیم 30 دقیقه وقت اضافه را بسیار محتاط دنبال كردند وبازی با همان نتیجه به پایان رسید. در ضیافت پنالتی ها ذوب آهنی ها بهترعمل كردند و با نتیجه 6-7 به پیروزی رسیدند و به مقام قهرمانی دست یافتند.