تبیان، دستیار زندگی
شکر خدای تعالی را به جای می‌آوریم که یک بار دیگر، توفیق قدردانی از تلاش‌های شما کاربران گرامی بخش ثبت مطالب روزانه تبیان را به ما ارزانی داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی برندگان ثبت مطالب روزانه

گل, سبد گل


شکر خدای تعالی را به جای می‌آوریم که یک بار دیگر، توفیق قدردانی از تلاش‌های شما کاربران گرامی بخش ثبت مطالب روزانه تبیان را به ما ارزانی داشته است.


ضمن معرفی برندگان ماه‌های اسفند 92 و فروردین و اردیبهشت 93، از زحمات این عزیزان با کارت هدیه‌ای به ارزش 50 هزار تومان، قدردانی می‌نماییم.

***

برنده اسفند ماه 92: ha_sh_2000

برنده فروردین ماه 93: salmanmix

برنده اردیبهشت ماه 93: er_66

***

از شما دوستان گرامی نیز دعوت می‌شود تا به مطالعه دست‌نوشته‌های خواندنی و مطالب زیبا و متنوع دوستان خوب خودتان بپردازید و خودتان نیز در بخش ثبت مطالب روزانه، فعالیت نمایید.

آیا می‌دانید که از منتخبین ثبت مطالب روزانه تبیان، هر ماه با یک هدیه نفیس، قدردانی می‌شود؟ با فعالیت در بخش ثبت مطالب روزانه تبیان، ممکن است شما هم جزو برندگان ما در ماه‌های آینده معرفی شوید. پس تا فرصت هست، برای حضور و فعالیت چشمگیر، به جمع ما بپیوندید.

دستان پر مهر و گرم شما کاربران برگزیده را به آیین سپاس و قدردانی می‌فشاریم و اعلام می‌نماییم که این منتخبین ارجمند می‌توانند بعد از شناسایی در سایت، اطلاعات شناسایی و شماره حساب بانکی و شخصی خود را برای دریافت جوایز، در قسمت مشاوره ثبت مطالب روزانه تبیان (اینجا) ثبت نمایند.

ثبت مطالب روزانه تبیان، مجموعه‌ای با ارزش از دانستنی‌ها


باشگاه کاربران تبیان - ثبت مطالب روزانه اعضا

اگر عضو سایت تبیان نیستید، اینجا را کلیک کنید

برای ورود به جمع ثبت مطلبی‌ها، اینجا را کلیک کنید

برای ثبت مطلب، اینجا را کلیک کنید

برای دیدن اخبار مربوط به ثبت مطالب، اینجا را کلیک کنید

برای دیدن مطالب مدیر ثبت مطالب، اینجا را کلیک کنید

در صورتی که بخواهید با مشاوره ثبت مطالب تماس بگیرید، اینجا را کلیک کنید

کاربران و صفحه اختصاصی ثبت مطالب در شبکه اجتماعی تبیان