تبیان، دستیار زندگی
در رده بندی مرورگرها که با یک پلتفرم به اشتراک گذاری انجام داده، جز تشدید باخت دو بازنده در مدت زمانی هشت ماهه تغییر چندانی اتفاق نیفتاده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین رده بندی مرور گرها


در رده بندی مرورگرها که با یک پلتفرم به اشتراک گذاری انجام داده، جز تشدید باخت دو بازنده در مدت زمانی هشت ماهه تغییر چندانی اتفاق نیفتاده است.

روزنامه اتریشی استاندارد گزارش داد، مرورگر کروم گوگل همچنان در نسخه موبایلی و پی سی مسلط است، اما باخت آشکار را باید به فایرفاکس نسبت داد.

آخرین رده بندی مرور گرها

این مرورگر موزیلا در رده بندی پلتفورم Shareaholic از رتبه دوم به چهارم سقوط کرده است.

Shareaholic این رده بندی را بر مبنای بررسی اطلاعات مجموع 250 میلیون کاربر انجام داده که از یک شبکه متشکل از 200 هزار ناشر آنلاین دیدن کرده‌اند.

در این داده‌ها به ارزیابی آن پرداخته شده که با کدام مرورگر به یک سایت آنالیز شده مراجعه می‌شود.

در رده بندی این پلتفرم علاوه بر این، به کارگیری مرورگرهای موبایلی هم محاسبه شده است و در اینجا مرورگر Stock اندروید و Safari شاهد رشد بوده اند. این دو در مجموع در هشت ماه اخیر مورد استفاده رقمی بیش از 9 درصد کاربران بوده اند.

بازنده دیگر این رده بندی، اینترنت اکسپلورر مایکروسافت است. این مرورگر در این بازه زمانی (سپتامبر 2013 تا آوریل 2014) با شکست 3.13 درصدی مواجه بوده است. این آمار برای موزیلا 4.66 درصد بوده است.

این مرورگر موزیلا در رده بندی پلتفورم Shareaholic از رتبه دوم به چهارم سقوط کرده است

در همین حال، مرورگر موبایلی اوپرا هم در فراگیر شدن استفاده اش، رشدی را تجربه کرده است، اما نسخه پی سی آن با رشد منفی کاربران مواجه شده است.

رتبه اول این رده بندی در اختیار کروم قرار دارد، Safari اپل در رتبه دوم است و اینترنت اکسپلورر با اختلافی اندک فایرفاکس را پشت سر گذاشته و در رده سوم قرار گرفته است.

بخش ارتباطات تبیان


منبع : همشهری آنلاین

مطالب مرتبط:

چگونه در اینترنت وقت‌مان تلف نشود؟