تبیان، دستیار زندگی
مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان ˝ایران جوان بمان˝به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران ویژه معلمان شهر تهران درحال برگزاری است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور معلمان در مسابقه بزرگ کتابخوانی "‌ایران جوان بمان"

حضور معلمان در مسابقه بزرگ کتابخوانی˝ایران جوان بمان˝


مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان "‌ایران جوان بمان"به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران ویژه معلمان شهر تهران درحال برگزاری است.


اتحادیه شهر تهران در جهت نقش فرهنگی، علمی خود و همچنین  در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه کشور بدون جمعیت جوان، یعنی کشور بدون ابتکار و پیشرفت و هیجان و شور و شوق، مسابقه کتابخوانی را با عنوان" ایران جوان بمان" را برگزار می‌کند.

گفتنی است در این مسابقه، کتابی با عنوان "ایران جوان بمان " به عنوان مرجع در اختیار معلمان و کادر آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند  با مطالعه‌ی این کتاب، خود را برای مسابقه آماده کنند.

گفتنی است در این مسابقه، کتابی با عنوان "ایران جوان بمان " به عنوان مرجع در اختیار معلمان و کادر آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب، خود را برای مسابقه آماده کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، جهت ثبت‌نام و دریافت کتاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرتهران مراجعه و یا با شماره‌های6- 22308884 تماس بگیرند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان