تبیان، دستیار زندگی
کارشناس هنری دبیرستان شهید باهنر کاشان از برپایی نمایشگاه نقاشی بوی بهار، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در این واحد آموزشی خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه نقاشی "‌بوی بهار"‌ در دبیرستان شهید باهنر کاشان برپا شد

نمایشگاه نقاشی ˝بوی بهار˝ در دبیرستان شهید باهنر کاشان برپا شد


کارشناس هنری دبیرستان شهید باهنر کاشان از برپایی نمایشگاه نقاشی بوی بهار، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در این واحد آموزشی خبر داد.


"حسین غفوری" در آیین گشایش این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه 100 تابلوی نقاشی  از آثار دانش آموزان با موضوع  طبیعت و گل با تکنیک آبرنگ ، طراحی سایه روشن و کلاژ به نمایش گذاشته شده است.

به گفته وی، هنر و آثار هنری، به کودکان امکان می‌دهد که احساسات و آنچه را که قادر به بیانش نیستند، آشکار کرده و بیان کنند.

وی تاکید کرد: هنر، عنصر شناسایی خلاقیت به ویژه در گروه سنی کودکان و نوجوانان است و برپایی این نمایشگاه، فرصت خوبی است تا دانش آموزان، با همه احساس و عاطفه خود، سپاس و قدردانی خود را به مقام معلم ابراز کنند.

هنر و آثار هنری، به کودکان امکان می‌دهد که احساسات و آنچه را که قادر به بیانش نیستند، آشکار کرده و بیان کنند.

وی تصریح کرد: ارتقا و کیفیت بخشی آموزش درس های هنر و پرورشی و ذوق هنری دانش آموزان از دیگر اهدافی است که در برپایی این نمایشگاه طراحی شده است.

غفوری افزود: شناسایی استعدادهای هنری دانش آموزان و تشویق آنها به انجام فعالیت های هنری و غیر درسی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


منبع: خبرگزاری پانا            

بخش سفیران تبیان