تبیان، دستیار زندگی
دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک از برگزاری نهمین دوره این همایش با عنوان روابط عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش روابط عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی

امیر لعلی

دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک از برگزاری نهمین دوره این همایش با عنوان "روابط عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی" خبر داد.

امیر لعلی اظهار داشت: روز شنبه( 27 اردیبهشت) و همزمان با نخستین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی، نهمین دوره این همایش در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد‌:در این همایش 500 تن از استادان و فعالان حوزه روابط عمومی حضور خواهند داشت و 13 مقاله برتر از استادان دانشگاه از جمله حسین امامی، حسن بشیر، مجید رضائیان، محمد سلطانی‌فر، حمید ضیائی‌فر و اسماعیل قدیمی ارائه می‌شود.

عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران همچنین گفت: یکی از مباحث مهم در این همایش، بررسی چگونگی بکارگیری شبکه اجتماعی و ابزارهای روابط عمومی الکترونیک برای اقناع افکار عمومی و همراهی آن با اهداف سازمان است.

وی با اشاره به محورهای این همایش، افزود: روابط عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی، روابط عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب، روابط عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی، روابط عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای، روابط عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی، روابط عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه، محورهای این همایش‌اند.

تنظیم: هومن بهلولی