تبیان، دستیار زندگی
همزمان با برگزاری مراسم میلاد با سعادت امام علی (ع) از مردان تلاشگر ۳ دهه گذشته مجتمع رعد که در تأسیس و پیشبرد اهداف این مؤسسه نقش مؤثری داشتند، تجلیل شد و همچنین از برگزیدگان دومین جشنواره توان یاب و فضای مجازی با اهدا جوایز ویژه و تندیس قدردانی شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزیدگان جشنواره توان یاب و فضای مجازی

برگزیدگان جشنواره توان یاب و فضای مجازی

برگزیدگان جشنواره توان یاب و فضای مجازی در مراسم میلاد امام علی (ع) معرفی شدند.

همزمان با برگزاری مراسم میلاد با سعادت امام علی (ع) از مردان تلاشگر ۳ دهه گذشته مجتمع رعد که در تأسیس و پیشبرد اهداف این مۆسسه نقش مۆثری داشتند، تجلیل شد و همچنین از برگزیدگان دومین جشنواره توان یاب و فضای مجازی با اهدا جوایز ویژه و تندیس قدردانی به عمل آمد.
 
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛ در مراسمی که با حضور جمعی از اعضای هیأت مۆسس، هیأت امنا، هیأت مدیره، نیکوکاران با سابقه، کارآموزان و کارآموختگان موفق و پدر زحمتکش چند کارآموز برگزار شد.

ابتدا پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمد شکری یکی از هنرجویان رعد، مهندس احمد میزاخانی رئیس هیأت مدیره و یکی از مۆسسان خیریه رعد با تبریک میلاد امام اول مسلمانان و اشاره به فضایل اخلاقی آن حضرت، افزود: شایستگی های اخلاقی و انسانی امام علی (ع) چنان گسترده است که در یک جلسه قابل بیان و تفسیر نیست اما چهل پند آن حضرت گنجینه ای از کرامت های انسانی و اخلاقی است.

رئیس هیأت مدیره رعد با اشاره به خدمات ارزشمند این مۆسسه آموزشی طی ۳ دهه گذشته، گفت: این فعالیت ها به برکت حضور عزیزان بزرگواری حاصل شد که ۳۰ سال پیش با توکل به لطف خدای مهربان پای در این راه پر فراز و فرود گذاشتند و در این سال ها جمع قابل توجهی از مردان و زنان نیکوکار با حضورشان این حرکت را توسعه و تداوم بخشیدند، حال امروز فرصتی به دست آمد تا مجتمع تعدادی از این دوستان را مورد تجلیل قرار دهد....

عزیزان و علاقمندان می توانند جهت مشاهده ی اطلاعات مشروح این مراسم به آدرس زیر مراجعه فرمایند.

http://raad-charity.org/fa_IR/home


مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم: یگانه داودی