تبیان، دستیار زندگی
رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: ورزشگاه شهید مرغوبکار که متعلق به این اداره بود از باشگاه استقلال پس گرفته شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشگاه مرغوبکار از استقلال پس گرفته شد


رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: ورزشگاه شهید مرغوبکار که متعلق به این اداره بود از باشگاه استقلال پس گرفته شد.

ورزشگاه استقلال

حسین خبیری افزود:ورزشگاه مرغوبکار 17سال پیش به دستور رییس جمهوری وقت در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت اما طی سال های اخیر با توجه به اتمام مدت قرارداد و عدم رسیدگی به وضعیت این ورزشگاه مدیران ورزش و جوانان استان تهران برای پس گرفتن این ورزشگاه تلاش های زیادی انجام دادند که موفق به این امر شدند.

وی اظهارداشت: با تلاش اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران، حمایت مدیرکل ورزش وجوانان استان و همچنین پشتیبانی معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه بزرگ شهید مرغوبکار امروز(یکشنبه) با حضور نماینده باشگاه استقلال به طور رسمی به اداره ورزش و جوانان جنوب غرب پایتخت تحویل داده شد.

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت:این اداره قصدداردبا مشارکت شهرداری وحمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین وزارت ورزش و جوانان نسبت به بازسازی این مجموعه وتبدیل آن به مجموعه تفریحی وورزشی جهت استفاده مردم شریف و جوانان مستعد استان تهران به ویژه حوزه جنوب غرب اقدام کند.

وی اظهارداشت: با تلاش اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران، حمایت مدیرکل ورزش وجوانان استان و همچنین پشتیبانی معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه بزرگ شهید مرغوبکار امروز(یکشنبه) با حضور نماینده باشگاه استقلال به طور رسمی به اداره ورزش و جوانان جنوب غرب پایتخت تحویل داده شد

ورزشگاه شهید مرغوبکار در منطقهء خیابان رجایی ، هزار دستگاه نازی آباد قرار دارد که در سال 1376 با موافقت رئیس جمهور وقت به مدت 20 سال در اختیار استقلال قرار گرفت.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایرنا