تبیان، دستیار زندگی
هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای بوندسلیگا با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید که طی آن سقوط دو تیم اینتراخت برانشوایگ و نورنبرگ به دسته پایین تر قطعی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داوری با برانشوایگ سقوط کرد


هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای بوندسلیگا با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید که طی آن سقوط دو تیم اینتراخت برانشوایگ و نورنبرگ به دسته پایین تر قطعی شد.

هفته پایانی رقابتهای بوندسلیگا در حالی برگزار شد که قهرمانی بایرن و نایب قهرمانی دورتموند چندین هفته پیش قطعی شده بود و بیشتر رقابت در انتهای جدول برای فرار از سقوط بود.

داوری

دورتموند در آخرین دیدار رسمی روبرت لواندوفسکی در بوندسلیگا با پیراهن این تیم با نتیجه 4 بر صفر هرتابرلین را شکست داد که لواندوفسکی یکی از گل های دورتموند را در این بازی به ثمر رساند.

تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ که دنیل داوری را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه 3 بر یک مغلوب هوفنهایم شد تا سقوطش به دسته پایین تر قطعی شود. در این دیدار سباستین رودی (15)، روبرتو فرمینو (64)، کوین وولند (70) برای هوفنهایم گل زدند.

بایرن مونیخ با تک گل دقیقه 90 کلودیو پیزارو یک بر صفر اشتوتگارت را از پیش رو برداشت. شالکه با نتیجه 4 بر یک نورنبرگ را شکست داد تا این تیم منطقه باواریا به دسته پایین تر سقوط کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته پایانی بوندسلیگا به شرح زیر است:

بایرن مونیخ یک – اشتوتگارت صفر

هرتابرلین صفر – دورتموند 4

شالکه 4 – نورنبرگ یک

ماینتس 3 – هامبورگ 2

هانوفر 3 – فرایبورگ 2

هوفنهایم 3 – اینتراخت برانشوایگ یک

ولفسبورگ 3 – مونشن گلادباخ یک

اوگسبورگ 2 – اینتراخت فرانکفورت یک

بایرلورکوزن 2 – وردربرمن یک

جدول رده بندی:

1- بایرن مونیخ 90 امتیاز

2- دورتموند 71 امتیاز

3- شالکه 64 امتیاز

4- بایرلورکوزن 61 امتیاز

-----------------------------------------

16- هامبورگ 27 امتیاز

17- نورنبرگ 26 امتیاز

18- اینتراخت برانشوایگ 25 امتیاز

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت بوندسلیگا