تبیان، دستیار زندگی
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: امسال شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی 21 اردیبهشت برگزار می شود

شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی 21 اردیبهشت برگزار می شود


رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی گفت: امسال شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.


نشست خبری مشترک "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، "فریبرز اسمعیل زاده" مدیرکل نوسازی،‌ توسعه و تجهیز مدارس استان و "علی آخوندیان" مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

"علی آخوندیان" در این نشست خبری اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی در کنار سایر استان‌ها در 19 خرداد ماه سال 77 تاسیس شده است.

"آخوندیان" با بیان اینکه هر سال جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان غربی برگزار می‌شود، یادآور شد: تا کنون در 10 شهرستان استان جشنواره شهرستانی خیرین مدرسه‌ساز برگزار شده و در دو شهرستان نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

تعهداتی که تا کنون توسط خیرین تعریف شده شامل 879 پروژه در قالب 3 هزار و 517 کلاس درس در راستای مدرسه‌سازی بوده است.

وی اعلام کرد: با مشارکت اداره آموزش و پرورش، اداره نوسازی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه امسال شاهد برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سالن اداره برق خواهیم بود تا در این روز از تمام خیرین در سطح استان تجلیل و قدردانی به عمل آید.

"آخوندیان" با بیان اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز در 19 شهرستان استان در حال فعالیت هستند، افزود: تعهداتی که تا کنون توسط خیرین تعریف شده شامل 879 پروژه در قالب 3 هزار و 517 کلاس درس در راستای مدرسه‌سازی بوده است.

وی تصریح کرد: توسعه هر مملکت به پویایی آموزش و پرورش بستگی دارد و امید است خیران مدرسه‌ساز امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راستای ساخت و ساز فضاهای آموزشی مشارکت روزافزون داشته باشند.

"آخوندیان" با بیان اینکه حدود 3 هزار و 855 نفر اعم از خیرین مدرسه‌ساز و همیار مدرسه‌ساز در استان وجود دارد، ابراز داشت: از این تعداد 296 نفر فقط مدرسه‌ساز بوده و مابقی 3 هزار و 588 همیاران مدرسه‌ساز هستند که با اختصاص مبلغی از حقوق خود به صورت نقدی و به شکل‌های گوناگون در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی ادامه داد: از تعداد مذکور یک هزار و 515 نفر از همیاران مدرسه‌ساز را مردان و 2 هزار و 72 نفر را زنان تشکیل می‌دهند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان