تبیان، دستیار زندگی
مشاور رئیس سازمان لیگ برتر گفت: اگر می‌خواستم مدیرعامل باشگاهی شوم پیش از این مدیریت باشگاه پرسپولیس را قبول می‌کردم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش ساکت به مدیر عاملی در استقلال


مشاور رئیس سازمان لیگ برتر گفت: اگر می‌خواستم مدیرعامل باشگاهی شوم پیش از این مدیریت باشگاه پرسپولیس را قبول می‌کردم.

ساکت

درباره شایعه حضورش در استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و هیچ صحبتی برای حضور من در استقلال نشده است.

وی افزود: اگر می‌خواستم مسئولیت باشگاهی را به عهده بگیرم و به عنوان مدیرعامل کار کنم، پیش از این مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به من پیشنهاد شده بود و همان را قبول می‌کردم.

مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان با بیان اینکه هیچ بحثی برای حضورش در استقلال نشده، گفت: به خاطر شرایط کاری و مشکلات شخصی‌ام نمی‌توانستم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را قبول کنم و اکنون نیز شرایط همان است و هیچ تغییری نکرده است.

ساکت تاکید کرد: اگر گرفتاری‌ها و مشکلات نبود همان مورد اول را قبول می‌کردم که مطرح هم شده بود. وقتی شرایط اینگونه است شایعه حضور من در استقلال هم هیچ موضوعیتی ندارد و آن را تکذیب می‌کنم. قبلاً عذرخواهی کرده‌ام که نمی‌توانم مدیرعاملی باشگاهی را قبول کنم.

اگر می‌خواستم مسئولیت باشگاهی را به عهده بگیرم و به عنوان مدیرعامل کار کنم، پیش از این مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به من پیشنهاد شده بود و همان را قبول می‌کردم

وی در خصوص مدیرعامل شدن علیرضا رحیمی در باشگاه پرسپولیس و انتقاداتی که به حضور یک اصفهانی در یک باشگاه تهرانی می‌شود، عنوان کرد: اگر در این مورد اظهار نظر نکنم بهتر است. فقط می‌توانم بگویم باید به تصمیماتی که گرفته شده احترام گذاشت و من هم برای آقای رحیمی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام جم ورزشی