تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان، فرا رسیدن روز معلم را به شما کاربران ارجمند تبیان و به خصوص به معلمین فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سعید سخایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کارت تبریک روز معلم

معلم، نوای تو دانش به بار آورد

عارفان علــم عاشق می‌شوند

بهتـــــرین مــردم معلم می‌شوند

عشق با دانش متمم می‌شود

هر که عاشق شد معلم می‌شود

روز معلم، یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ، در عرصه‌ی تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند. تعلیم و تعلم، از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است.

معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند، سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد. دغدغه معلم، همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد.

باشگاه کاربران تبیان، فرا رسیدن روز معلم را به شما کاربران ارجمند تبیان و به خصوص به معلمین فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید. شما کاربران عزیز می‌توانید برای تبریک روز معلم، از کارت تبریک زیبای طراحی شده باشگاه کاربران استفاده نمایید.

این کارت تبریک‌های زیبا را از بخش کارت پستال و با جمله‌هایی که دوست دارید، برای دیگران ارسال نمایید.


باشگاه کاربران تبیان

مطالب مرتبط:

معلمی شغل نیست، عشق است (مصاحبه)

معلم مجازی؛ تعلیم مجازی (مصاحبه)

صفحه اصلی مقالات کارت پستال

صفحه اصلی ارسال کارت پستال