تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال چلسی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتلتیکومادرید، چاره‌ای ندارد جز اینکه اتوبوس‌هایش را از پارک خارج کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چلسی با یک اتوبوس مقابل آتلتیکو


تیم فوتبال چلسی در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتلتیکومادرید، چاره‌ای ندارد جز اینکه اتوبوس‌هایش را از پارک خارج کند.

چلسی و آتلتیکو

تیم فوتبال چلسی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی که در ورزشگاه "ویسنته کالدرون" برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان داد و در بازی برگشت چاره‌ای جز پیروزی ندارد. تساوی با گل، منجر به حذف نماینده انگلستان خواهد شد و تساوی بدون گل هم کار دو تیم را به پنالتی می‌کشاند.

چلسی که در بازی با لیورپول از سوی "برندن راجرز"، سرمربی لیورپول، متهم شد که دو اتوبوس مقابل دروازه خود پارک کرده است، در این بازی باید اتوبوس های خود را از پارک خارج کند.

"ژوزه مورینیو" در استمفوردبریج کار دشواری پیش رو دارد چون آتلتیکومادرید تنها تیم بدون شکست در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپاست. آبی پوشان برای این بازی، به احتمال فراوان "جان تری"، "ادن آزار" و "ساموئل اتوئو" را به خدمت نخواهند داشت. "غیبت "پتر چک"، "فرانک لمپارد" و "جان اوبی میکل" هم در این بازی قطعی است و "نمانیا ماتیچ" و "محمد صلاح" هم از آنجایی که خریدهای ماه ژانویه هستند، نمی توانند در بازی حضور داشته باشند.

تیم فوتبال چلسی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی که در ورزشگاه "ویسنته کالدرون" برگزار شد با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان داد و در بازی برگشت چاره‌ای جز پیروزی ندارد. تساوی با گل، منجر به حذف نماینده انگلستان خواهد شد و تساوی بدون گل هم کار دو تیم را به پنالتی می‌کشاند

آتلتیکو آخرین بار در سال 1974 به دیدار پایانی راه یافته اما "رائول گارسیا" که در بازی یکشنبه مقابل والنسیا گل برتری آتلتیکومادرید را به ثمر رساند، در گفتگو با کانال پلاس اظهار داشت: باید مقابل چلسی از جان مایه بگذاریم.

"دیه گو سیمئونه"، مربی آتلتیکومادرید، در این بازی گابی، کاپیتان تیم خود را به دلیل محرومیت به خدمت ندارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر