تبیان، دستیار زندگی
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرتهران گفت: جشنواره ˝ایران 1404˝ در سه بخش برنامه های مدرسه ،مسابقه ی کتابخوانی وحضور مروجین علم و فناوری از یکم تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری در مدارس شهر تهران برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره "‌ایران 1404"‌ در مدارس برگزار می شود

جشنواره ˝ایران 1404˝ در مدارس برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرتهران گفت: جشنواره "‌ایران 1404"‌ در سه بخش برنامه های مدرسه ،مسابقه ی کتابخوانی وحضور مروجین علم و فناوری از یکم تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری در مدارس شهر تهران برگزار می شود.


میثم نعمتی مسئول این تشکل دانش آموزی در این خصوص گفت:  دستاوردها ی علمی و فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف ،نفت و گاز، سلول های بنیادی، نانو فناوری، مخابراتی و موشکی، فناوری هسته ای، انرژی های نو، صنایع دفاعی و فناوری پزشکی در قالب هایی مانند نمایشگاه، وبلاگ و غیره با خلاقیت در سطح مدارس به دانش آموزان دیگر معرفی می شود.

وی گفت:این جشنواره بخش های مختلفی دارد که می توان به مسابقه کتابخوانی « ایران 1404» ویژه دانش آموزان و معلمین ، حضور مروجین علم و فناوری در مدارس اشاره داشت .

این جشنواره بخش های مختلفی دارد که می توان به مسابقه کتابخوانی « ایران 1404» ویژه دانش آموزان و معلمین ، حضور مروجین علم و فناوری در مدارس اشاره داشت .

نعمتی خاطرنشان کرد:مسابقه کتابخوانی در دو بخش، با محوریت کتاب « سفیر خود باوری » ویژه دانش آموزان و با محوریت کتاب « ایران جوان بمان » ویژه معلمین برگزار می شود. جوایز این مسابقه نیز طی مراسمی با حضور مسئولین آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به برگزیدگان اهدا می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران ادامه داد:حضور مروجین علم و فناوری در مدارس با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با دستاوردهای علمی و فناوری ایران در حوزه های مختلف از نخبگان و متخصصان این حوزه ها دعوت به عمل آمده تا با حضور در مدارس، از نزدیک با دانش آموزان به گفتگو بنشینند و دستاوردهای علمی و فناوری جمهوری اسلامی، سند چشم انداز ایران1404 و نقش دانش آموزان در آن را تبیین کنند.

وی در پایان گفت: این برنامه ها مختص مدارس مقطع متوسطه دوره دوم شهر تهران است که مدیران جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران با شماره تلفن های 6-22308884 تماس بگیرند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان