تبیان، دستیار زندگی
مهلت ارسال مقاله به نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» برگزار می‌شود، تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دهم اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

امیر لعلی

مهلت ارسال مقاله به نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» برگزار می‌شود، تا  10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

امیر لعلی، دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته علمی این همایش به ریاست دکتر محمد سلطانی‌فر، نتایج داوری‌ها را در روز 16 اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک روز 27 اردیبهشت‌ماه و در نخستین روز از هفته روابط‌عمومی برگزار خواهد شد، افزود: «روابط‌عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی»، «متقاعدسازی در روابط‌عمومی الکترونیک»، «روابط‌عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب»، «روابط‌عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی»، «روابط‌عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای»، «روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی» و «روابط‌عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه» محورهای اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند و مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس نیز باید در بر گیرنده یکی از موضوعات باشد.

دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک تصریح کرد: مسأله همراه‌سازی افکار عمومی یکی از موضوعات مورد توجه و مهم در حوزه روابط‌عمومی است که آشنایی با اصول و چگونگی مدیریت آن می‌تواند در تحقق اهداف سازمانی نقش مهم و مۆثری ایفا کند.

لعلی از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه به آدرس اینترنتی دبیرخانه info@eprcenter.ir  ارسال کنند.

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی‌اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک را تشکیل می‌دهند.

تنظیم: هومن بهلولی