تبیان، دستیار زندگی
سرمربی سابق بارسلونا عصر امروز (جمعه) به دلیل سرطان غدد بزاقی درگذشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیتو ویلانووا درگذشت


سرمربی سابق بارسلونا عصر روز (جمعه) به دلیل سرطان غدد بزاقی درگذشت.

تیتو ویلانووا

تیتو ویلانووا سرمربی سابق بارسلونا که مدت‌هاست با سرطان غدد بزاق مبارزه می کند، شب گذشته به دلیل وخیم شدن شرایطش بار دیگر در بیمارستان بستری شد.

سرمربی سابق بارسلونا به دلیل وخیم شدن شرایطش عصر امروز (جمعه)درگذشت.

تیتو ویلانووا تابستان گذشته از هدایت بارسلونا کناره‌گیری کرد تا به درمان بیماری خود بپردازد. بیماری این مربی در سال 2011 در حالی که کمک مربی پپ گوآردیولا بود، مشخص شد.

ویلانووا در تنها فصلی که هدایت بارسلونا را بر عهده داشت موفق شد این تیم را به قهرمانی در لیگ اسپانیا برساند.

واکنش مسی و مورینیو

سرمربی چلسی و فوق ستاره بارسلونا از جمله افرادی بودند که به درگذشت تیتو ویلانووا واکنش نشان دادند.

ژوزه مورینیو وقتی هدایت رئال‌مادرید را بر عهده داشت، در حرکتی جنجالی انگشت خود را در چشم ویلانووا فرو برد.

مورینیو در پیامی درباره درگذشت ویلانووا گفت: درگذشت ویلانووا، روز غم‌انگیزی برای فوتبال، بارسلونا و از همه مهم‌تر خانواده و دوستان اوست. از طرف همه اعضای باشگاه فوتبال چلسی، عمیق ترین تسلیت‌ها و ابراز همدردی‌ها را در این زمان و لحظات سخت به شما می‌فرستم.

لیونل مسی شاگرد او در بارسلونا هم گفت: فراموش کردن ویلانووا واقعاً کار سختی است. تیتو همیشه در خاطر من می‌ماند. عشق و علاقه زیاد برای خانواده ویلانووای عزیز.

همدردی ورزشکاران اسپانیایی با خانواده ویلانووا

ایکر کاسیاس کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید گفت: ویلانووا نماد شجاعت و شهامت بود و قطعاً امروز روز غمگینی برای فوتبال جهان خواهد بود.

سرخیو راموس هم ویلانووا را نمادی از تلاش دانست و به ابراز همدردی با خانواده او پرداخت.ژاپی آلونسو با پیامی تحت عنوان «روحت شاد تیتو» به خانواده ویلانووا تسلیت گفت.

اریک آبیدال: «من به خاطر تمام خاطرات مشترکی که با تو داشتم، همیشه به یادت هستم رفیق. به خاطر مبارزه از تو ممنونم. از خانواده‌ات با صمیمیت حمایت خواهم کرد.»

ویکتور والدس: «تیتو ویلانووا یکی از بهترین مربیانی بود که تاکنون در زندگی داشته‌ام. به خاطر تمام چیزهایی که به ما دادی، سپاسگزارم.»

رافائل نادال: «پشتیبان خانواده‌اش هستم. این تراژدی بزرگی بود. به فرزندان و همسرش تسلیت می‌گویم و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم»

فرناندو آلونسو: روزهای غمگینی مثل امروز وجود دارد. تسلیت برای درگذشت ویلانووا و لعنت به بیماری.»

آلبرتو کونتادور: «همدردی صمیمانه خود را به خانواده ویلانووا ابراز می‌کنم. لعنت بر بیماری.»

میشل: «خداحافظ تیتو. لعنت بر سرطان که زندگی تو را کوتاه کرد اما این زمان کافی به تو داد که یکی از بزرگان شوی.»

اینیستا: «حرفی ندارم. تو یک الگو بوده‌ای و خواهی بود؛ به خودم افتخار می‌کنم که بخشی از زندگی تو هستم. هرگز فراموشت نخواهم کرد. خداوند به خانواده‌ات توان بیشتری بدهد. آسوده بخواب سرمربی»

سسک فابرگاس: «اولین بار در سن 14 سالگی با تو ملاقات کردم و می‌توانم بگویم که افراد بسیار کمی مثل تو هستند. از اینکه همیشه به من باور داشتی و به برای پیشرفت به من کمک کردی تا از موانع شخصی و حرفه‌ای عبور کنم، از تو سپاسگزارم. همیشه جایی برای تو در قلبمان نگاه خواهیم داشت. آسوده بخواب، تیتو.»

فلورنتینو پرس: « می‌خواهم ناراحتی عمیقم را از درگذشت تیتو ویلانووا اعلام کنم و به عنوان عضوی از باشگاه رئال مادرید تسلیت و همدردی و حمایت خود را به خانواده وی به خصوص همسر و فرزندانش ابراز می‌کنم.»

بخش ورزشی تبیان