تبیان، دستیار زندگی

حجاب، آن هم مقابل برادرشوهر!؟

به من می‌گوید چرا مقابل برادرم، با حجاب هستی، ما در خانواده از این حرف‌ها نداریم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجاب

اگر دوستی از شما سوال زیر را بپرسد ، چه جوابی به او می دهید؟   (در قسمت نظرات پاسخ های خودتان به این سوال را ثبت کنید)

 

من زنی 28 ساله هستم که دو سال از ازدواجم می گذرد. از یک خانواده ی نسبتا مذهبی و سنتی که در محل کار با پسری آشنا شدم که فکر کردم از نظر تربیتی به من شبیه است. رفتارش در محل کار معقول و خوب بود. می دانست که با حجاب هستم و روزهای اول مشکلی در مسائل اعتقادی و رفتاری نداشتیم ، اما وقتی وارد خانوادهی آنها شدم احساس کردم که کلا وارد یک دنیای دیگر شده ام.

آنها در ظاهر فرق زیادی با ما ندارند اما روابطشان خیلی باز و راحت هست. دخترخاله ها و دخترعمه ها و اقوام درجه یک همسرم مقابل ایشان بیحجاب بوده و حتی با هم دست می دهند. خواهرهای همسرم لباسهای بسیار نامناسبی مقابل او می پوشند. دختر و پسرهای فامیل با هم خیلی شوخی می کنند و مدام پیامک می دهند. وقتی به همسرم شکایت می کنم ، می گوید که منظور خاصی ندارند و مثل خواهر و برادر هستند اما چند شب پیش که گوشی همسرم را چک کردم، دیدم که دخترعموی ایشان یک پیامک با مفهوم جنسی برای او زده است و شوهرم نیز جواب داده.

همسرم اهل قومیتی است که می گوید در شهر ما و در قوم ما این گونه رفتارها عادی است و منظوری ندارم،  اما نمی‌دانم چه کار کنم؟
از من می خواهد که در جمع های آنها راحت تر باشم و حتی می گوید برادر من مثل برادر توست چرا مقابلش حجاب داری؟ حجاب برای مرد غریبه است.

از همان روزهای اول که وارد خانواده اش شدم تا به امروز مدام در حال دعوا و خود خوری هستم؟  به نظر شما می‌توانم به این زندگی ادامه دهم؟ لطفا کمکم کنید تا بتوانم کمی به زندگی ام سر و سامان بدهم.


 

مطالب مرتبط:

من، شوهرم و فیلم‌های جنسی

خانومی مطلقه، دختر رویاهای من

فیس‌بوک و مسابقه ی زیبایی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.