تبیان، دستیار زندگی
دیوید مویس پس از 10 ماه به کار خود در منچستریونایتد پایان داد و از اولدترافورد رفتنی شد. منابع خبری از انتخاب رایان گیگز به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل خبر دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مویس از منچستر اخراج شد


دیوید مویس پس از 10 ماه به کار خود در منچستریونایتد پایان داد و از اولدترافورد رفتنی شد. منابع خبری از انتخاب رایان گیگز به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل خبر دادند.

موییس

باشگاه منچستریونایتد خبر جدایی مویس، سرمربی اسکاتلندی خود را تایید کرد.

این باشگاه در بیانیه رسمی خود آورده است منچستر یونایتد از تلاش‌های فراوان و صادقانه مویس قدردانی می‌کند.

باشگاه منچستر یونایتد هنوز جایگزین مویس را انتخاب نکرده است. کارلوس کی‌روش،یورگن کلوپ و لوئیس فان خال جدی‌ترین گزینه‌های جایگزینی مویس هستند که در این میان شانس فان خال و کی‌روش بیشتر است. البته نام سرآلکس فرگوسن و دیگو سیمئونه هم در میان گزینه‌های جانشینی مویس به چشم می‌آید. از انگلیس خبر می‌رسد که سرمربی شیاطین سرخ بعد از جام جهانی انتخاب می‌شود و فعلا هدایت موقت این تیم به رایان گیگز و نیکی بات داده می‌شود.

منچستر یونایتد در فصل جاری نتایج کابوس واری با دیوید مویس گرفت. شاگردان مویس با 57 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند و پس از 19 سال نمی‌توانند در لیگ قهرمانان اروپا حضور یابند. منچستریونایتد از 34 بازی که در فصل جاری لیگ جزیره انجام داده است یازده شکست ، شش تساوی و تنها 17 پیروزی را به دست آورده است که این بدترین نتایج تاریخ شیاطین سرخ به شمار می‌آید.

دیوید مویس پس از 10 ماه به کار خود در منچستریونایتد پایان داد و از اولدترافورد رفتنی شد. منابع خبری از انتخاب رایان گیگز به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ تا پایان فصل خبر دادند

مویس در حالی از هدایت شیاطین سرخ اخراج شد که تنها 10 ماه از سکان داری او در این تیم می گذرد. در تاریخ لیگ برتر انگلیس تنها 10 مربی هستند که یک سال بعد از روی کارآمدن از کار اخراج شدند که عبارتند از: دی کانیو،یان هالوی، مارتین یول، استیو کلارک،آندره ویاش بواش،برایان مک‌کی، برایان لادروپ، رنه مئولیستین، کریس هاتون و دیوید مویس.

مویس سومین سرمربی در تاریخ شیاطین سرخ است که زود از هدایت این تیم اخراج می‌شود.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا