تبیان، دستیار زندگی
در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان اتلتیکو مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید تا تیم دوم شهر مادرید هم فینالیست لیگ قهرم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فینال تمام مادریدی در لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان اتلتیکو مادرید بود که این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 1 به سود شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید تا تیم دوم شهر مادرید هم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود. در این مسابقه ابتدا فرناندو تورس در دقیقه 36 دروازه اتلتیکو را باز کرد. ال نینیو پس از این گل خوشحالی نکرد تا نشان دهد هنوز هم به تیم سابقش علاقه زیادی دارد. اما این گل تنها 8 دقیقه دوام آورد. در حالی که نیمه نخست به سود چلسی رو به پایان بود، آدریان روی غفلت مدافعان آبی پوش گلزنی کرد تا راه راه پوشان اتلتیکو بازنده به رختکن نروند.

آردا توران در دقیقه 72 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا آب سردی باشد بر پیکره چلسی و هوادارانش. در مقابل تیم میزبان که می دانست دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد در دقایق پایانی سراپا حمله شد اما هیچکدام از حملات آنها ثمری نداشت

با شروع نیمه دوم با وجود اینکه بازیکنان چلسی می دانستند با این نتیجه از دور رقابت ها کنار خواهند رفت، باز هم این اتلتیکو بود که برای باز کردن دروازه میزبان خود عطش فراوانی داشت. دقیقه 61 بود که سامی اتوئو بازیکن تعویضی مورینیو در محوطه جریمه خودی مرتکب خطای پنالتی شد و دیگو کوستا ستاره برزیلی الاصل اتلتیکو آن را به گل تبدیل کرد تا کار چلسی برای صعود سخت تر شود. اما این پایان کار نبود و آردا توران در دقیقه 72 گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا آب سردی باشد بر پیکره چلسی و هوادارانش. در مقابل تیم میزبان که می دانست دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد در دقایق پایانی سراپا حمله شد اما هیچکدام از حملات آنها ثمری نداشت تا تیم دیگو سیمئونه به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

بدین ترتیب اتلتیکو مادرید حریف رئال مادرید در بازی پایانی لیگ قهرمانان شد تا برای اولین بار در تاریخ فینال این رقابت ها بین دو تیم همشهری برگزار شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: