تبیان، دستیار زندگی
مرگبار لیورپول سرانجام لیورپول با لیدز بر سر انتقال كیول به توافق رسید. به گزارش ایسنا، مبلغ 7 میلیون پوندی سران آنفیلد مورد موافقت لیدزی ها قرار گرفت و اكنون تنها مسائلی جزیی بر سر راه انتقال كیول به آنفیلد وجود دارد. ممكن ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ورزشی

اوون، كیول و خط آتش مرگبار لیورپول

سرانجام لیورپول با لیدز بر سر انتقال كیول به توافق رسید.

به گزارش ایسنا، مبلغ 7 میلیون پوندی سران آنفیلد مورد موافقت لیدزی ها قرار گرفت و اكنون تنها مسائلی جزیی بر سر راه انتقال كیول به آنفیلد وجود دارد. ممكن است امروز مهاجم استرالیایی رسما به عنوان بازیكن لیورپول معرفی شود. لیورپولی ها دراین مبارزه، رقبای سرسختی چون آرسنال و منچستر را شكست دادند.

هواداران آنفیلد مرد استرالیایی را دوست دارند. قدرت خط آتش لیورپول فصل آینده با حضور او و اوون دو چندان خواهد شد.

آینده داویدز، پشت پرده تورین

سران یوونتوس خبر انتقال و فروش " ادگار داویدز" را رد كردند.

به گزارش ایسنا، داویدز، مرد سیه چرده یووه ، مورد توجه چلسی و رییس تازه آن قرار گرفته است. اما لوچیانو موجی، رییس باشگاه بعد از مدتی سكوت در مورد آینده بازیكنان هلندی تیمش اعلام كرد او در تورین می ماند. " موجی " در این باره گفت:" داویدز هیچ گاه در لیست فروش باشگاه قرار نگرفته و قرار نخواهد گرفت. این مرد هلندی به یووه تعلق دارد. این موضوعی است كه هم ما و هم او با آن موافقیم ، بنابراین تمام داستانها وشایعات در مورد انتقال داویدز را رد می كنم."

آبراموویچ مبلغ 11 میلیون پوند برای داویدز تعیین كرده بود، اما سران تورین به مبلغی در حد 16 میلیون پوند فكر می كردند. در حال حاضر یكسال از قرارداد داویدز باقی مانده است. اما به نظر او به بیونكونری ها وفادار می ماند. مگر آن كه طرفین بر سرقرار داد جدید به توافق نرسند و داویدز دل آلپی را ترك كند. البته آتش شایعه ترك یووه از سوی خود داویدز روشن شد! او ابتدای هفته اعلام كرد كه دوست دارد لیگ برتر انگلستان را تجربه كند.

باید تا انتهای فصل نقل و انتقالات منتظر ماند.البته چند تیم دیگر ایتالیایی هم خواهان داویدز هستند.