تبیان، دستیار زندگی
خواست خداوندی این است که بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاکم شوند. پس چرا ما مسلمانان دست روی دست بگذاریم تا این جنایتکار ان سرنوشت بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا را تعیین کنند بپاخیزید و مبارزه را شروع کنید که وعده الهی حتمی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرازی از وصیت نامه شهید مقیمی


خواست خداوندی این است که بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاکم شوند. پس چرا ما مسلمانان دست روی دست بگذاریم تا این جنایتکار ان سرنوشت بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا را تعیین کنند بپاخیزید و مبارزه را شروع کنید که وعده الهی حتمی است.

 وصیت نامه شهید مقیمی

تاریخ تولد: 1340/1/1

تاریخ شهادت: 1366/12/12

1. پس از حمد و ثنای پروردگار و طول عمر امام عزیزمان امام خمینی روحی فدا و پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر صدامی و جنایتکاران شرق و غرب هم اکنون این توفیق از طرف خداوند سبحان به این حقیر رسیده است که در جبهه‌های نبرد حق علیه ظلمت حضور یابم تا به وظیفه خود یعنی حراست از اسلام و یاری آن بکوشم.

2. از خداوند این توفیق را می‌خواهم گناهان مرا بیامرزد و ما را از خواهان و مقبولان درگاه خودش قرار دهد و ما را به هدفی که رسیدن به معبود خود است برساند. ان‌شاءالله.

3. جنایت کاران شرق و غرب خیال کرده‌اند که با شهادت بهترین عزیزانمان، مردم مبارز ایران و مسلمانان جهان دست از مبارزه برمی دارند و مبارزه با کفر را به پایان می‌رسانند. هر گز به این آرزو دست نخواهند یافت.

4. ملت مسلمان ایران به ارزش‌ها پایدار باشند تا موقعی که ظلم و جور در دنیا روا است مبارزه کنند و مستضعفین جهان را از چنگال آنان برهانند.

5. خواست خداوندی این است که بالاخره مسلمانان و مستضعفان جهان حاکم شوند. پس چرا ما مسلمانان دست روی دست بگذاریم تا این جنایتکار ان سرنوشت بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا را تعیین کنند بپاخیزید و مبارزه را شروع کنید که وعده الهی حتمی است.

از شما می‌خواهم سنگر مسجد و نماز جمعه را خالی نکنید

6. پدر و مادر عزیزم امیدوارم خداوند به شما اجری عظیم عطا نماید زیرا شما بودید که مرا از هرگونه خطا و بدی رهانیدید و مرا طوری به وجود آورید که بتوانید در جامعه سر بلند باشید.

7. همسرم از شما می‌خواهم صبر را هم چون زینب کبری پیشه خود سازید زیرا صبر خودش یک جهاد با نفس است و از شما می‌خواهم از فرزندانم سعید و وحید خوب نگهداری کنید و به آن‌ها بگویید که پدرت در راه خدا جهاد کرد و به شهادت رسید و او را هرچه بیشتر به دین اسلام تشویق کن.

8. برادران عزیزم و ای هم سنگرانم از شما می‌خواهم بعد از من ادامه دهنده راهم باشید و اسلحه‌ای که از دستم افتاد شما بردارید.

9. از مردم شهید پرور می‌خواهم یکپارچگی و وحدت خود را حفظ کنند.

10. از شما می‌خواهم سنگر مسجد و نماز جمعه را خالی نکنید.

11. همیشه در خط روحانیت باشید که روحانیت بودند که ما را از منجلاب بدی‌ها و رذالت‌ها رها کردند.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: سایت شهید آوینی