تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه استقلال باشگاه بزرگ و قابل احترامی است گفت: مدیرعامل این باشگاه حق ندارد به بنده توهین کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش:

فتح‌الله‌زاده حق توهین به من را ندارد


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه استقلال باشگاه بزرگ و قابل احترامی است گفت: مدیرعامل این باشگاه حق ندارد به بنده توهین کند.

کی روش

کاروان نصف و نیمه تیم ملی ایران ساعت 5 صبح امروز سه‌شنبه و با پرواز 975 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دبی شد تا از آنجا برای برپایی نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم جهت حضور در جام جهانی 2014 برزیل، راهی شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی شوند.

کارلوس کی‌روش پیش از سفر تیم ملی ایران به آفریقای جنوبی با کنایه به سفر مهدی محمدنبی به مالزی در این شرایط حساس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظری در مورد تیم ملی ایران ندارم.

وی در ادامه تنها به اظهارات علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اینگونه واکنش نشان داد: فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال است و اگر بخواهد به کشور، بازیکنانش و یا هر فرد دیگری توهین کند، به من مربوط نیست اما اجازه توهین کردن به من را ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: استقلال باشگاهی بزرگ بوده و شخص بنده هم برای این باشگاه احترام قائل هستم اما این دلیل نمی‌شود مدیرعامل این باشگاه که شخص فتح‌الله‌زاده است، از این موقعیت برای توهین کردن به من استفاده کند و حق ندارد به من بی‌احترامی و توهین کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: استقلال باشگاهی بزرگ بوده و شخص بنده هم برای این باشگاه احترام قائل هستم اما این دلیل نمی‌شود مدیرعامل این باشگاه که شخص فتح‌الله‌زاده است، از این موقعیت برای توهین کردن به من استفاده کند و حق ندارد به من بی‌احترامی و توهین کند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران درحالی بامداد امروز راهی کشور آفریقای جنوبی شد که مجید صالح مربی ایرانی کارلوس کی‌روش و بازیکنان 4 تیم استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد خوزستان قرار است پس از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به محل برگزاری این اردو ملحق شوند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال