تبیان، دستیار زندگی
جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران چهارشنبه شب به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه می‌شود. سه‌شنبه هفته‌ی پیش‌رو اردوی تیم ملی در اتریش آغاز می‌شود و کاپیتان تیم ملی می‌تواند 24 ساعت پس از آغاز این اردو خود را به جمع دیگر ملی‌پوشان برساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکونام چهارشنبه شب در اردوی اتریش

نکونام

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی ایران چهارشنبه شب به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه می‌شود.

سه‌شنبه هفته‌ی پیش‌رو اردوی تیم ملی در اتریش آغاز می‌شود و کاپیتان تیم ملی می‌تواند 24 ساعت پس از آغاز این اردو خود را به جمع دیگر ملی‌پوشان برساند.

نکونام که قصد داشت با فسخ قرارداد خود در اردوی آفریقای جنوبی هم حاضر شود با مخالفت مسوولان باشگاه الکویت نتوانست به این اردوی مهم برسد. حتی سفر مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال به کویت هم مثرثمر نبود و سران الکویت به او اعلام کردند با پرداخت 500 هزار دلار موافق جدایی نکونام هستند که با توجه به شرط عجیب کویتی‌ها این مساله اتفاق نیفتاد.

نکونام بعد از بازی چهارشنبه تیمش در AFC کاپ به طور مستقیم به اتریش می‌رود تا در کنار دیگر ملی‌پوشان آماده حضور در جام جهانی شود

نکونام که پیش بینی می‌کرد با قهرمانی تیمش در جام امیر می‌تواند موافقت باشگاهش را برای حضور در اردوی تیم ملی جلب کند برای حضور از ابتدای اردوی اتریش به مسوولان الکویت اعلام کرد که حاضر است با پرداخت 50 هزار دلار به عنوان غرامت از این تیم جدا شود اما مسوولان این تیم به دلیل بازی چهارشنبه این هفته در AFC کاپ اعلام کردند که با جدایی او موافق نیستند و او باید تا پایان قراردادش در این تیم بماند. بدین ترتیب نکونام بعد از بازی چهارشنبه تیمش در AFC کاپ به طور مستقیم به اتریش می‌رود تا در کنار دیگر ملی‌پوشان آماده حضور در جام جهانی شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا