تبیان، دستیار زندگی
یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1393) با محوریت چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال، برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (ICPR1393) با محوریت چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومی در حوزه دیجیتال، برگزار می شود.

یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران با محوریت روابط عمومی، فناوری ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی 9 مهر 1393 در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

این کنفرانس که با حضور اساتید و چهره های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالش‌ها، موفقیت‌ها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی می‌پردازد.

به علاوه، این کنفرانس رویکردی استراتژیک به روابط عمومی دو (PR.02) دارد که طی آن بر برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومی‌ها در رسانه‌های جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیک‌های داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند و مدیریت اعتبار، استفاده از رسانه های اجتماعی در بخش های مختلف روابط عمومی و تهیه استراتژی های یکپارچه روابط عمومی در فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رسانه‌های جدید امروز به یک میدان مهم در تقاطع روابط عمومی و ارتباطات تبدیل شده است. این کنفرانس بر آن است که به گسترش اطلاعات و فناوری های نوین و نحوه اثرگذاری آن بر روابط عمومی بپردازد .

یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به همت موسسه کارگزار روابط عمومی، دانشگاه ها و انجمن‌های شاخص روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

پیام روابط عمومی

تنظیم: هومن بهلولی