تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مشکلی برای اهدای جوایز تیم قهرمان سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نداریم و چهار جام برای نامزدهای احتمالی آماده شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی تاج:چهار جام آماده شده است


رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: مشکلی برای اهدای جوایز تیم قهرمان سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نداریم و چهار جام برای نامزدهای احتمالی آماده شده است.

تاج

«مهدی تاج» با بیان اینکه تکلیف قهرمان سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال به روزهای آخر کشیده شده و چهار تیم نامزد قهرمانی در این لیگ هستند، اظهار داشت: درصدد هستیم جشن قهرمانی و مراسم باشکوهی را در حد نام و اعتبار فوتبال ایران برگزار کنیم، از این رو چهار جام و سکو تهیه شده و در شهرهای تهران، اصفهان و اهواز آماده اهدا به تیم قهرمان است.

وی افزود: در همین زمینه سازمان لیگ برتر فوتبال برای تمامی تیم هایی که بخت قهرمانی دارند، تدارک برپایی جشن قهرمانی را دیده است و آمادگی کامل را برای این مهم داریم.

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص زمان برگزاری رقابت های هفته آخر نیز گفت: به طور حتم تمامی دیدارها به صورت همزمان و در آخرین ساعات روز جمعه برگزار می شود تا امکان برپایی نورافشانی در ورزشگاه ها وجود داشته باشد و بتوانیم جلوه خاصی به جشن قهرمانی دهیم.

تاج که برای تماشای دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران به ورزشگاه تختی شهر اهواز رفته بود، اضافه کرد: یکشنبه شب بیش از 50 هزار هوادار مشتاق برای نخستین بار به ورزشگاه غدیر شهر اهواز آمده بودند که در تاریخ بی نظیر بود. برهمین اساس با توجه به حساسیت رقابت های هفته آخر پیش بینی می کنیم هواداران از این مسابقات استقبال زیادی کنند. از این رو بهترین جشن را برای آنان برگزار خواهیم کرد تا خاطره این جشن در یادها ماندگار شود.

درصدد هستیم جشن قهرمانی و مراسم باشکوهی را در حد نام و اعتبار فوتبال ایران برگزار کنیم، از این رو چهار جام و سکو تهیه شده و در شهرهای تهران، اصفهان و اهواز آماده اهدا به تیم قهرمان است

وی ادامه داد: نیروهای اجرایی سازمان لیگ فوتبال در هفته آخر در شهرهای تهران، اهواز، تبریز و اصفهان آماده خواهند بود تا مشکلی برای برپایی جشن قهرمانی پیش نیاید.

به گفته وی در هر یک از این شهرها یک جام و سکو قرار داده شده و مقدمات اجرایی را با نیروهای بومی استان ها هماهنگ کرده ایم تا جشن قهرمانی در آرامش کامل، منظم و زیبا برگزار و جام قهرمانی این رقابت ها به تیم قهرمان تقدیم شود.

تیم های فولاد خوزستان، نفت تهران و استقلال تهران بخت زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم پرسپولیس نیز در صورت بروز اتفاقات نادر می تواند به کسب این عنوان امیدوار باشد که بسیار سخت است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایرنا