تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اصرار دولت و تبلیغات رسانه ملی در خصوص انصراف از دریافت یارانه نظر خود را برای ما بنویسید تا به گوش مسئولین برسانیم .
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : محسن جندقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیا از یارانه انصراف می دهید یا خیر؟


با توجه به اصرار دولت و تبلیغات رسانه ملی در خصوص انصراف از دریافت یارانه نظر خود را برای ما بنویسید تا به گوش مسئولین برسانیم .
یارانه

از فردا (20 فروردین 1393) ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در سایت refahi.ir  آغاز می شود. مسوولان از چند ماه قبل کمپین انصراف از یارانه راه انداخته اند و  مدام از مزایا و نتایج بسیار خوب انصراف از یارانه سخن می گویند.

مسوولان دولتی می گویند در خزانه مملکت پول چندانی وجود ندارد تا با آن بتوان خدماتی مانند راه سازی و حمل و نقل و درمان را انجام داد و مردم می توانند با انصراف از دریافت یارانه (و ثبت نام نکردن) کمک بسیاری به حوزه های عمرانی و سلامت جامعه کنند. مسوولان اطمینان داده اند که می توانند در فاز دوم هدفمندی یارانه ها نیازمندان واقعی را شناسایی کنند و یارانه آنهایی که به این پول احتیاج ندارند را قطع خواهد کرد.

دولت حتی تهدید کرده در صورتی که متقاضیان دریافت یارانه اطلاعات نادرستی به دولت بدهد آنها را 3 برابر مبلغ یارانه جریمه خواهد کرد!

با توجه به توضیحات مسئولان آیا شما قصد دارید به سایت refahi.ir  مراجعه کنید و باز هم یارانه دریافت کنید یا اینکه انصراف دهید؟

به این سوال پاسخ دهید تا در گزارش های آینده درباره این موضوع بیشتر بنویسیم.

بخش اقتصاد تبیان


مطالب مرتبط:

اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام دریافت یارانه

همه یارانه می گیرند با ... ؟

 با یارانه چه کارهایی می شد کرد؟