تبیان، دستیار زندگی
موسیقی پاپ در آخرین ماه سال گذشته روزهای پرخبری را پشت‌سر گذاشت و از سوی دیگر خبر می‌رسد که در بهار سال 1393 نیز روزهای خوبی در انتظار اهالی موسیقی پاپ است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای خوش موسیقی پاپ


موسیقی پاپ در آخرین ماه سال گذشته روزهای پرخبری را پشت‌سر گذاشت و از سوی دیگر خبر می‌رسد که در بهار سال 1393 نیز روزهای خوبی در انتظار اهالی موسیقی پاپ است.

روزهای خوش موسیقی پاپ

در چند ماه اخیر آلبوم‌های پاپ یکی یکی مجوز گرفتند و روانه بازار موسیقی شدند، حتی بسیاری از آلبوم‌هایی که در چند سال اخیر موفق به اخذ مجوز نشدند در دولت جدید و با چاره‌اندیشی مسئولین منتشر شدند و این موضوع سبب خوشحالی خوانندگان پاپ شده است. همچنین کنسرت‌های موسیقی پاپ در چند ماه اخیر برگزار شد و هرکدام از خوانندگان پاپ در چند سانس به دیدار دوستداران خود رفتند. در ادامه نگاهی به برخی از آلبوم های پاپ که در چند ماه اخیر منتشر شده است می اندازیم:

آلبوم "یک لحظه عاشق شو" با صدای حامی

پس از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث‌هایی که دیگر خیلی‌ها را از انتشار آلبوم جدید "حامی" ناامید کرده بود، آلبوم جدید این خواننده منتشر شد.آلبوم جدید این خواننده به نام "یک لحظه عاشق شو" که دو سه سالی برای اخذ مجوزهای لازم وقت برایش صرف شده، سرانجام روانه بازار موسیقی شد.

"یک لحظه عاشق شو"، "مرد خیابانی"، "تقویم"، "خواب سیاه"، "دست خودم نیست"، "با من حرف بزن"، "تماشاییم، "همچون سرو"، "دیوونگی"، "پرواز ممنوع"، طلایه دار"، "گلایه" و "یک لحظه عاشق شو" (بی کلام) قطعات این آلبوم هستند.

آلبوم "بیست و هشت" با صدای زانیار خسروی

آلبوم "بیست و هشت" با صدای زانیار خسروی از سوی انتشارات آوای فروهر منتشر شد. در این اثر اشعار از زانیار خسروی، امیرعلی بهادری، فرهاد جهانی است و آهنگسازی به عهده زانیار خسروی، سیروان خسروی، شهاب رمضان، امیرعلی بهادری، فرهاد جهانی بوده است.

همچنین تنظیم قطعات توسط زانیار خسروی، امیرمیلاد نیکزاد، سیروان خسروی انجام شده است. نام قطعات این آلبوم دستی دستی، امیدوارم هنوز، ریسک، گریه م گرفت و.... است.

آلبوم " 93" با صدای بنیامین

همچنین آلبوم جدید بنیامین با عنوان "بنیامین 93" از سوی موسسه آوای هنر منتشر شد. این آلبوم شامل 12 قطعه است و نام قطعات آن قهوه، جادوگر گیسو، مدار، دوباره چشمات، هفته عشق، دست نگه دار، عشق داغ من، یه خونه، فقط شبیه خودتی، گل یاس 2، آشوب، عشق در روز قیامت است. این خواننده پاپ آلبوم جدید خود را به همسر تازه درگذشته اش تقدیم کرده است.

نشانه ها حاکی از آن است که بادهای موافق فعلا در جهت موسیقی در حال وزیدن است و انتشار این آثار نشان دهنده این است که در دوره جدید خوانندگان راحت‌تر می توانند مجوز آلبوم های خود را بگیرند.

آلبوم "خوشبختی" با صدای حمید عسگری

در سال 92 آلبوم "خوشبختی" حمید عسگری روانه بازار موسیقی شد که این اثر شامل 12 قطعه است که نام قطعات آن خیلی دوست دارم، خداحافظ عشق من، هوای گریه، بزن بارون، خوشبختب، تقاص، آهنگی که دوست داشتی، روزگار، بگو دوسم داری، سوظن، عشق یه طرفه، خیلی دوست دارم است، همچنین قطعه خیلی دوست دارم بی‌کلام است.

آلبوم "روبات" با صدای علی لهراسبی

آلبوم های دیگر در حوزه موسیقی پاپ منتشر شد که شامل آلبوم ث‌این خرقه بیاندازث‌ با صدای شهرام شعرباف، "ساعتا خوابن" با صدای رضا یزدانی، "کولی عشق" با صدای شهرام شکوهی،"گله" با صدای محسن یاحقی، "شخصی" با صدای فرزاد فرزین، "اکسیژن" با صدای بابک جهانبخش، "منو یادت نمی یاد" با صدای شهاب شهبازی، "جرم عشق" با صدای امیر عشقی، "روبات" با صدای علی لهراسبی، "یه حالی دارم این روزا" با صدای علیرضا قرائی منش، "منو حس کنگ با صدای امیر احسان فدایی، "دریا" با صدای سعید عرب، "بی تابی" با صدای امیر یگانه، "لعنت به من" با صدای مازیار فلاحی و.... است.

در نتیجه نشانه ها حاکی از آن است که بادهای موافق فعلا در جهت موسیقی در حال وزیدن است و انتشار این آثار نشان دهنده این است که در دوره جدید خوانندگان راحت‌تر می توانند مجوز آلبوم های خود را بگیرند.

بخش هنری تبیان


منبع: هنر آنلاین