تبیان، دستیار زندگی
تیم بسکتبال مهرام با شکست پتروشیمی بندرامام قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرام قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد


تیم بسکتبال مهرام با شکست پتروشیمی بندرامام قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا شد.

بسکتبال مهرام

فینال پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا که به میزبانی باشگاه مهرام در جریان بود، بین تیم های پتروشیمی و مهرام برگزار شد که این مسابقه را مهرام با نتیجه 90 بر 73 به سود خود به پایان برد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

در این بازی مهرام با ترکیب فرید اصلانی، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، سام داگلاس و اوشین ساهاکیان وارد میدان شد و در سوی دیگر مهران حاتمی پتروشیمی را با ترکیب مهدی کامرانی. حامد آفاق، ارسلان کاظمی، گادزاریچ، اریک داوسون به میدان فرستاد.

کوارتر اول این رقابت بسیار حساس را پتروشیمی با نتیجه 21 بر 17 پیروز شد و در کوارتر دوم نیز پتروشیمی 22 بر 17 موفق شد به برتری برسد.

فینال پانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا که به میزبانی باشگاه مهرام در جریان بود، بین تیم های پتروشیمی و مهرام برگزار شد که این مسابقه را مهرام با نتیجه 90 بر 73 به سود خود به پایان برد و جام قهرمانی را از آن خود کرد

در کوارتر سوم پتروشیمی بازی ضعیفی را نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشت و مهرام بهتر از فرصت‌ها استفاده کرد و در پایان 29 بر 16 پیروز شد و در کوارتر چهارم که اوج حساسیت بازی بود پتروشیمی بازی را از دست رفته می‌دید و مهرام همانند کوارتر سوم با قدرت در زمین ظاهر شده بود و توپ‌های این تیم یکی پس از دیگری وارد سبد میشد و مهرام موفق شد این کوارتر را نیز با نتیجه 27 بر 14 به سود خود به پایان برساند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس