تبیان، دستیار زندگی
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است

تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است


مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : تاکنون 500 کلاس جهت اسکان در مازندران ازسوی همکاران فرهنگی سراسر کشور رزرو شده است.


سید علی قاسمی گفت: به دلیل گردشگر پذیر بودن و برخورداری از مواهب طبیعی ، مازندران سالانه مسافران زیادی را پذیرا است، لذا آموزش و پرورش با تجهیز بیش از 3 هزار و 114 کلاس خود را آماده پذیرش مسافران عزیز نوروزی به ویژه فرهنگیان نموده است.

وی اظهار داشت: در نوروز امسال ، 443 مدرسه در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از 20 هزار فرهنگی کشور است .

فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 93 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه 92 لغایت دوازدهم فروردین 93 می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند .

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: 435 همکار فرهنگی از سراسر کشور با ثبت نام و رزرو اینترنتی در 46 مدرسه در سطح استان از طریق www.eskan.medu.ir اقدام نمودند.

وی تصریح کرد: 1750 خانوار فرهنگی که از طریق رزرواسیون در 19 شهرستان مشخص شده ثبت نام نمودند در 500 کلاس گروه الف استان در ایام نوروز ساماندهی شدند.

رئیس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران افزود: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 93 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند ماه 92 لغایت دوازدهم فروردین 93 می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند .

قاسمی افزود: 118 کلاس ویژه و 1047 کلاس با تجهیز یخچال ، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف قرار گرفته اند.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان