تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در مازندران با یک گل مغلوب نساجی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست پرسپولیس مقابل نساجی


تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در اردوی تدارکاتی مازندران بعد از ظهر امروز با یک گل مغلوب نساجی شد. گل این دیدار نیمه دوم و توسط بازیکن شماره 40 نساجی به ثمر رسید.


پرسپولیس

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب جام سرداران شهید استان مازندران از ساعت 14و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید وطنی مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم.

* هواداران تیم فوتبال نساجی در حاشیه بازی امروز علیه علی پروین شعارهایی را سر دادند.

* در دقیقه 30 بازی محمدرضا خلعتبری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

* رضا نورمحمدی، مدافع پرسپولیس در بازی امروز در نقش کاپیتان قرمزپوشان به میدان رفت.

* علی دایی در طول بازی از سوی هواداران دو تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* پرسپولیسی ها در نیمه اول و دوم سراپا حمله بودند اما موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند.

* فریادهای دایی در نیمه اول بازی امروز سکوت کنار زمین را شکسته بود.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار است شب گذشته به تهران بازگشت. قرمزپوشان فردا شنبه تعطیل هستند و یکشنبه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

*مهرداد کفشگفری و مهرداد پولادی دو بازیکنی بودند که به طور ثابت برای سرخپوشان به میدان رفتند.

* استقبال 10 هزار نفری از این دیدار انجام شده بود.

7 بازیکن مازندرانی پرسپولیس با اجازه علی دایی همراه تیم به تهران برنمی گردند. قرار است این بازیکنان خودشان به صورت جداگانه روز شنبه به تهران سفر کنند تا از روز یکشنبه در تمرینات حاضر شوند.

علی دایی به تمامی بازیکنان اعلام کرد هیچ بازیکنی نباید در تمرین روز یکشنبه غایب باشد.

علی دایی پس از شکست مقابل نساجی در جمع خبرنگاران ابتدا در پاسخ به سۆالی که پرسپولیس خوب بازی کرد اما باخت، گفت: ‌مثل اینکه شما از نظرات من کاملا آگاه بودید که این سۆال را پرسیدید. بازی بسیار خوبی بود و ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما در زدن ضربات آخر که منجر به گل شود، عملکردمان خوب نبود.

علی دایی:  دنبال نتیجه نبودیم

علی دایی پس از شکست مقابل نساجی در جمع خبرنگاران ابتدا در پاسخ به سۆالی که پرسپولیس خوب بازی کرد اما باخت، گفت: ‌مثل اینکه شما از نظرات من کاملا آگاه بودید که این سۆال را پرسیدید. بازی بسیار خوبی بود و ما صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما در زدن ضربات آخر که منجر به گل شود، عملکردمان خوب نبود.

وی افزود: بازی خوبی بود اما در زدن ضربات آخر خوب نبودیم ولی ما در اردو و بازی با نساجی دنبال برد و باخت نبودیم. ما دنبال بازی خوب بودیم تا برابر داماش ارنج اصلی را به دست آوریم و در آن بازی بتوانیم برنده از زمین خارج شویم. ما در حین این اردو و بازی با نساجی به فکر داماش بودیم. البته برابر نساجی می‌توانستیم برنده باشیم اما حریف، بازی را در اکثر دقایق بسته بود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ ما باید به بازی سرعت می‌دادیم تا دفاع نساجی را باز کنیم که متاسفانه در این کار موفق نبودیم و نساجی همین طور جمع بازی کرد. متاسفانه بچه‌های من چند نکته را گوش نکردند اما من در کل از این دو بازی دوستانه و اردو راضی هستم.

وی در خصوص بازی ندادن به پیام صادقیان گفت: متاسفانه پیام در حین تمرین روز گذشته مصدوم شد و ما هم سلامتی بازیکنمان برای حضور در دیدار رسمی مهمتر است. ما داریم بازیکنانمان را در دیدار رسمی به میدان بفرستیم. پیام درد داشت و ریسک نکردیم و به او استراحت دادیم تا انشاءالله در بازی با داماش که باید با تمام قوا به میدان برویم از وجود او استفاده کنیم.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس