تبیان، دستیار زندگی
پرونده پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال با قهرمانی دبیری تبریز بسته شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیری تبریز قهرمان لیگ فوتسال شد


پرونده پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال  با قهرمانی دبیری تبریز بسته شد.


شمسایی

تیم فوتسال دبیری در این هفته میزبان تاسیسات دریایی بود که شاگردان وحید شمسایی با تساوی در این دیدار توانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. در این دیدار شاگردان علی صانعی در 2 دقیقه پایانی 5 نفره بازی کردند تا بتوانند به پیروزی برسند و قهرمانی را از دستان دبیری بیرون ببرند که این تیم در به ثمر رساندن گل ناکام بود و بازی با همان تساوی به پایان رسید.

گیتی‌پسند با وجود پیروزی در این هفته اما نتوانست امتیازات خود را به دبیری برساند و با 59 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

پیش از این دو تیم پتروشیمی ماهشهر و راه ساری به لیگ دسته اول فوتسال سقوط کرده بودند.

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

هلال احمر تبریز 2 - فرش آرا مشهد 3؛ نتیجه رفت: برد 3 بر یک فرش‌آرا

میثاق تهران 2 - راه ساری صفر؛ نتیجه رفت: برد 3 بر 2 میثاق

دبیری تبریز 2 - تاسیسات دریایی 2؛ نتیجه رفت: برد 5 بر 2 دبیری

ماهان تندیس قم 4 - شهید منصوری قرچک 2؛ نتیجه رفت: برد 2 بر صفر منصوری

شهرداری تبریز یک - حفاری اهواز صفر؛ نتیجه رفت: تساوی 2 بر 2

گیتی پسند اصفهان 3 - شهرداری ساوه یک؛ نتیجه رفت: برد 2 بر یک گیتی‌پسند

پتروشیمی ماهشهر صفر - زمزم اصفهان یک؛ نتیجه رفت: برد 5 بر 2 زمزم

جدول پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

1- دبیری 60 امتیاز

2- گیتی‌پسند 59 امتیاز

3- حفاری اهواز 50 امتیاز

4- شهید منوری قرچک 48 امتیاز

5- میثاق تهران 44 امتیاز

6- ماهان تندیس قم 40 امتیاز

7- فرش‌آرا 37 امتیاز

8- شهرداری تبریز 35 امتیاز

9- هلال‌احمر تبریز 32 امتیاز

10- تاسیسات دریایی 30 امتیاز

11- شهرداری ساوه 23 امتیاز

12- زمزم اصفهان 23 امتیاز

13- پتروشیمی ماهشهر 15 امتیاز

14- راه ساری 12 امتیاز

حسین شمس که برای حضور در جشن قهرمانی دبیری به تبریز رفته بود درباره اولین قهرمانی تبریز با وحید شمسایی در لیگ فوتسال اظهار کرد: من این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان تبریک می گویم و امیدوارم این تیم در آسیا بتواند نماینده شایسته ای برای ایران باشد و جامی که سال قبل تقدیم تایلندی ها کردیم را به کشورمان بازگرداند.

شمسایی: قهرمانی تقدیم مردم تبریز

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز قهرمانی در لیگ برتر را به مردم این شهر تقدیم کرد.

وحید شمسایی درباره قهرمانی اظهار کرد: این قهرمانی متعلق به مردم تبریز و تیم دبیری است. بازی سختی انجام دادیم ولی با حمایت هواداران و لطف خدا و زحمات اعضای تیم به هدفمان دست یافتیم و توانستیم جام قهرمانی را به تبریز بیاوریم.

وی ادامه داد: در این بازی استرس زیادی داشتیم ولی خدا را شکر با کسب نتیجه توانستیم بر استرس‌مان غلبه کنیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز درباره حضور پرشور هواداران این تیم در سالن اظهار کرد: هوادارانمان همیشه خوب و فوق‌العاده بودند.

شمس: تبریز قطب جدید فوتسال ایران است

حسین شمس که برای حضور در جشن قهرمانی دبیری به تبریز رفته بود درباره اولین قهرمانی تبریز با وحید شمسایی در لیگ فوتسال اظهار کرد: من این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان تبریک می گویم و امیدوارم این تیم در آسیا بتواند نماینده شایسته ای برای ایران باشد و جامی که سال قبل تقدیم تایلندی ها کردیم را به کشورمان بازگرداند.

وی افزود: فکر می کنم بعد از قهرمانی تراکتورسازی در فوتبال، شمال غرب کشور نیاز به قهرمانی دیگری داشت که برنامه سه ساله را می طلبید ولی خوشبختانه دبیری با درایت وحید شمسایی در سال دوم به این موفقیت رسید. با حضور سه تیم در لیگ برتر فوتسال از تبریز باید اعلام کرد که این استان قطب جدیدی در فوتسال ایران محسوب می شود. همچنین فرهاد فخیم بعد از سال ها زحمت و تلاشی که داشت توانست برای اولین بار عنوان آقای گلی را بدست آورد. جواد اصغری مقدم نیز اثبات کرد هنوز شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارد. امیدوارم درخشش بازیکنان دبیری از چشم خسوس دور نماند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران همچنین با اشاره به صحبت هایی که امسال هم پیرامون تبانی مطرح شد، مطرح کرد: این حرف ها در تمام ادوار لیگ فوتسال بوده است. لیگ فوتسال در بین رشته های مختلف تنها لیگی است که تکلیف قهرمانش به روز و ثانیه آخر می کشد. تیم قهرمان در رشته های دیگر زودتر مشخص می شود اما سه سال است که قهرمان در فوتسال، ثانیه های پایانی بازی معرفی شده است. بنابراین باید تهمت زدن ها را کنار بگذاریم.

شمس گفت: به دنبال همین اتهام ها، اتفاق بسیار تاسف باری در بازی هفته قبل منصوری و گیتی پسند افتاد. امیدوارم توهین ها در قرچک ریشه کن شود. پیش از این به من و وحید شمسایی در این شهر توهین شده بود و هفته قبل هم دیدم که محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی را سیبل قرار دادند. همه ورزشی ها این اتفاق را محکوم می کنند و توهین به یک چهره ملی در هیچ جای دنیا پسندیده نیست. معتقدم صحنه گردان این اتفاقات را پیدا کرد و جلویش را گرفت.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا