تبیان، دستیار زندگی
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید راهی یک‌چهارم نهایی شدند


تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.


در شب نخست از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار حساس در مونیخ و مادرید برگزار شد و اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند. در یک دیدار حساس تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا میزبان آرسنال انگلیس بود که موفق شده بود توپچی‌ها را در بازی رفت و در لندن با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. شواین‌اشتایگر در دقیقه 55 برای بایرن مونیخ گلزنی کرد و دو دقیقه بعد لوکاس پودولسکی بازی را به تساوی کشاند. همچنین توماس مولر در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی را برای بایرن مونیخ از دست داد.

بایر

بدین ترتیب بایرن مونیخ موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک بر آرسنال چیره شده و راهی یک چهارم نهایی شود. در دیدار مهم دیگر تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم با اندوخته خوبی در ویسنته کالدرون از آث میلان و شاگردان کلارنس سیدورف پذیرایی می‌کرد. این تیم موفق شده بود در ورزشگاه سن‌سیرو با یک گل روسونری را در خانه‌اش مغلوب کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم نیز با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت و با نتیجه 5 بر یک در مجموع با تحقیر روسونری، راهی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود. دیگو کاستا در دقیقه 3 و 85، آردا توران در دقیقه 40 و رائول گارسیا 71 برای اتلتیکو مادرید در این مسابقه گلزنی کردند و تک گل میلان را کاکا در دقیقه 27 به ثمر رساند.

بدین ترتیب در پایان شب نخست، تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کردند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: