تبیان، دستیار زندگی
سومین دوره مسابقات روباتیك فرزكاپ كه از پنجشنبه گذشته با حضور بیش از 60 تیم در دبیرستان فرزانگان 1 و در 6 رشته مختلف آغاز شده بود شامگاه جمعه با شناخت تیمهای برتر خاتمه یافت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری سومین دوره مسابقات روباتیك فرزكاپ در دبیرستان فرزانگان 1 تهران

برگزاری سومین دوره مسابقات روباتیك فرزكاپ در دبیرستان فرزانگان 1 تهران


سومین دوره مسابقات روباتیك فرزكاپ كه از پنجشنبه گذشته با حضور بیش از 60 تیم در دبیرستان فرزانگان 1 و در 6 رشته مختلف آغاز شده بود شامگاه جمعه با شناخت تیمهای برتر خاتمه یافت.
در این دوره از مسابقات تیمهایی از دبیرستان فرزانگان 1 ، علامه حلی 4 و فرزانگان 3 به ترتیب حائز با ارزش ترین عناوین شدند.

در مراسم  اختتامیه این دوره از مسابقات  مرضیه فخر مدیر دبیرستان ضمن تشكر از دست اندركاران برگزاری ، عوامل اجرایی، داوران و به ویژه دانش آموزان دبیرستان فرزانگان 1 كه با تلاش مثال زدنی خود هر سال مسابقات را با شكوه تر از سال قبل برگزار میكنند ابراز امیدواری نمود كه سالهای سال برگزاری مسابقات فرزكاپ ادامه یابد.

در این دوره از مسابقات تیمهایی از دبیرستان فرزانگان 1 ، علامه حلی 4 و فرزانگان 3 به ترتیب حائز با ارزش ترین عناوین شدند.

فخر در ادامه ایام خجسته میلاد زینب كبری (س) را به حاضران تبریك گفت و از دختران دانش آموز خواست با تأسی از رفتار حضرت زینب در همه امور زینب گونه عمل كنند.

این مسابقات در رشته های لیگ فوتبالیست وزن آزاد ، لیگ امدادگر پیشرفته سطح الف ، لیگ شبیه سازی امداد و نجات ، لیگ خودروی هوشمند ، لیگ فوتبالیست سبك وزن  و لیگ شبیه سازی فوتبال دو بعدی  در طی دو روز برگزار شد كه به ترتیب تیمهایی از دبیرستان های فرزانگان 1 ، فرزانگان 3، علامه حلی 4 ( مقام دوم ) در این رشته هیچیك از تیمها حائز رتبه اول نشدند ، انرژی اتمی ، فرزانگان 4 و علامه حلی 4 حائز رتبه های نخست شدند. شور و شعف مثال زدنی دانش آموزان دبیرستان فرزانگان در لحظات پایانی مراسم اختتامیه كه دست در دست هم و با اتحاد سرودهای ملی میهنی را در سالروز ولادت حضرت زینب (س) با شكوه خاصی اجرا میكردند به میمانان مراسم و اعضای تیمهای شركت كننده انرژی خاصی بخشیده  بود و در ذهن ها ماندگار  خواهد بود.

نتایج كلی مسابقات سومین دوره مسابقات روباتیك فرزكاپ

لیگ فوتبالیست وزن آزاد

1-        فرزانگان 1

2-        مكاترونیكپویان

3-        فرزانگان 6

لیگ امدادگر پیشرفته سطح الف

1-         فرزانگان 3

2-         فرزانگان 1

3-         علامه حلی 8

لیگ شبیه سازی امداد و نجات

1-         ------------

2-         علامه حلی 4

3-         ------------

لیگ خودروی هوشمند

1-         انرژی اتمی

2-         علامه حلی 8

3-         كاوش

لیگ فوتبالیست سبك وزن

1-         فرزانگان 4

2-         فرزانگان 1

3-         فرزانگان 6

لیگ شبیه سازی فوتبال دو بعدی

1-         علامه حلی 4

2-         علامه حلی 7

3-         فرزانگان 3


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان