تبیان، دستیار زندگی
مدیر آموزش و پرورش كاشان خبر داد:دبیرستان تمام هوشمند امام خامنه ای کاشان افتتاح شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیرستان تمام هوشمند امام خامنه ای کاشان افتتاح شد

دبیرستان تمام هوشمند امام خامنه ای کاشان افتتاح شد


مدیر آموزش و پرورش كاشان خبر داد:دبیرستان تمام هوشمند امام خامنه ای کاشان افتتاح شد.


مدیر آموزش و پرورش كاشان در آیین افتتاح دبیرستان كاملا هوشمند نمونه دولتی امام خامنه ای گفت : بیشترین مدارس تخریبی در شهرستان كاشان است و این شهرستان اگر در رتبه اول مدارس تخریبی كشور قرارنداشاته باشد جزو پنج شهرستان مدارس تخریبی كشور قراردارد.

حسین حنطه ای اذعان داشت : شهرستان كاشان در حال حاضر بیشترین مدارس تخریبی را به خود اختصاص داده است كه هیچ یك از این مدارس برای فعالیت از امنیت كافی برخوردار نیستند.

مدیر آموزش و پرورش كاشان یادآورشد: با پیگیری هایی صورت گرفته طی سال های گذشته از محل اعتبارات تخریب و بازسازی تعداد 5 مدرسه تخریبی این شهرستان  تخریب احداث و به بهره برداری رسید.

به گفته وی جریان مدرسه سازی نیاز دیروز ، نیاز امروز و نیاز فردای آموزش و پرورش است و هر فردی در هر موقعیتی و با هر شیوه ای كه بتواند آموزش و پرورش شهرستان كاشان را در این امر مهم وخطیر كمك نماید باز هم جای خالی برای كار وجود خواهد داشت.

در حال حاضر بالغ بر 30 پروژه توسط خیرین واز محل‌كمك های مدارس و اعتبارات دولتی در دست احداث است كه به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرآموزش و پرورش كاشان یادآورشد: در حال حاضر بالغ بر 30 پروژه توسط خیرین واز محل‌كمك های مدارس و اعتبارات دولتی در دست احداث است كه به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه دبیرستان نمونه دولتی امام خامنه ای كاشان را دبیرستانی كاملا هوشمند اعلام كرد و گفت: این دبیرستان با هزینه بالغ بر دو میلیارد تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی احداث، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : دبیرستان تمام هوشمند نمونه دولتی امام خامنه ای كاشان در زمینی به مساحت 3 هزار و 186 مترمربع و 3 هزار و 80 متر مربع زیربنا، دارای  12 كلاس تمام هوشمند  ، سالن چند منظوره مجهز، آزمایشگاه و مركز كامپیوتر است.

دبیرستان تمام هوشمند نمونه دولتی امام خامنه ای ظهر امروز با حضور علیرضا جوادی معاون استاندار و فرماندار كاشان، اعضای شورای اسلامی اسلامی شهر، رییس انجن ادبی سخن كاشان و تعدادی از  مسئولان شهرستان كاشان افتتاح و به بهره برداری رسید.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان