تبیان، دستیار زندگی
به بهانه های مختلف به عنوان هدیه بههمسرم لباس های مختلف و یا ادکلن های مختلف داده ام اما علیرقم خوشحالی از دریافت آنها ، از آنها هیچ استفاده ای نمی کند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همسرم، مقصر سردمزاجی من؟


به بهانه های مختلف به عنوان هدیه به همسرم لباس های مختلف و یا ادکلن های مختلف داده ام اما علیرغم خوشحالی از دریافت آنها ، از آنها هیچ استفاده ای نمی کند.

مرد غمگین

اگر دوستی از شما سوال زیر را بپرسد ، چه جوابی به او می دهید؟   (در قسمت نظرات پاسخ های خودتان به این سوال را ثبت کنید)

بنده و همسرم در دوران دانشجویی در دانشگاه با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم . هردو نیز در خانواده های متدین و با وضعیت اقتصادی معمولی زندگی و رشد پیدا کرده ایم. تفاوت سنی ما حدود 9 ماه است و در حال حاضر نیز دارای یک فرزند پسر 4 ماهه هستیم.

اما مشکل من این است که حدود 5 ماه است تمایل خود به همسرم را از دست داده ام و علیرغم تلاش های متعدد همسرم در جلب توجه من، متاسفانه هیچ تغییری در رفتار من حاصل نشده. ضمناً این مسئله را نیز باید ذکر کنم که همسرم در خارج از منزل از حجاب کامل که کاملاً باب میل من می باشد بهره می برد.

اما ایشان دوست ندارند از عطر استفاده کنند و این موضوع برای من خیلی مهم است.فکر می کنم رفتار همسرم آنطور که باید باشد نیست وگرنه من جذب می شدم.

با توجه به اینکه بنده به دلیل علاقه فراوان به همسرم نمی توانم این مسائل را با ایشان مطرح کنم. چون همانگونه که مستحضرید با مطرح نمودن این مسائل بسیار شکسته و افسرده می شود. همچنین من حتی به بهانه های مختلف به عنوان هدیه به ایشان لباس های مختلف و یا ادکلن های مختلف داده ام اما علیرغم خوشحالی از دریافت شان ، از آنها هیچ استفاده ای نمی کند.

خواهش می کنم بنده را در این خصوص راهنمایی کنید که آیا باید این مسائل را فراموش کنم و بر  علاقه های خود چشم بپوشم و یا مسائل را به گونه ای با همسرم مطرح کنم که موجب رنجش ایشان نشود؟

بخش خانواده ایرانی تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.