تبیان، دستیار زندگی
مدیر برنامه‌سازی و توسعه شبکه برادران گزارش عملکرد اعزام دانش‌آموزان به سرزمین وحی را ارائه کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش سفر دانش‌آموزان به سرزمین وحی

گزارش سفر دانش‌آموزان به سرزمین وحی


مدیر برنامه‌سازی و توسعه شبکه برادران گزارش عملکرد اعزام دانش‌آموزان به سرزمین وحی را ارائه کرد.


حسین تاریخی مدیر برنامه‌سازی و توسعه شبکه برادران در جلسه معاونین دفتر مرکزی به ارائه گزارشی از سفر دانش‌آموزان به سرزمین وحی پرداخت.

وی با اعلام این موضوع که کاروان محبان الرسول(ص) امسال سومین سال پیاپی است که به عنوان کاروان دانش‌آموزی به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف می شوند افزود: اگر چه این سفر پرفیض بسیار کوتاه بود ولی کارهای بسیار بزرگ و معنوی توسط دانش‌آموزان صورت گرفت که می‌توان علاوه بر زیارت ائمه بقیع و حضرت رسول (ص) تشکیل هیئت انصارالمهدی(ع) در محل اسکان و در محله شیعیان مدینه اشاره کرد.

اگر چه این سفر پرفیض بسیار کوتاه بود ولی کارهای بسیار بزرگ و معنوی توسط دانش‌آموزان صورت گرفت که می‌توان علاوه بر زیارت ائمه بقیع و حضرت رسول (ص) تشکیل هیئت انصارالمهدی(ع) در محل اسکان و در محله شیعیان مدینه اشاره کرد.

مدیر برنامه‌سازی و توسعه شبکه برادران ادامه داد : تعدادی از دانش‌آموزان عمره گزار عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نمایندگی از دانش‌آموزان به دیدار حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره رفتند که در این جلسه به ارائه راهکارها و پیشنهادات جهت بهینه سازی حج عمره دانش آموزی پرداختند.

تاریخی در ادامه خاطرنشان کرد: کمک و یاری رسانی به 12 جانباز قطع نخاع در مناسک حج کار زیبای دیگر دانش‌آموزان در این سفر معنوی بود.

وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جلالی حسینی روحانی اعزامی به این سفر که نقش پررنگی در این سفر ایفا کردند قدردانی کرد.

در خاتمه حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از زحمات مربیان و کادر اجرایی که در این سفر تمام تلاش را برای بهتربرگزار شدن مناسک حج عمره دانش‌آموزی انجام دادند تقدیر و تشکر کرد .


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان