تبیان، دستیار زندگی
یکی از دوستان می گفت: این شبکه های کاهواره ای دیگر شورش را درآورده اند و انگار مخاطبانش یک عده آدم چاق هستند که معتاد هم هستند و مشکل جنسی هم دارند چون این شبکه ها مدام تبلیغ داروهای ترک اعتیاد و لاغری و تقویت جنسی را پخش می کند حکایت امروز اما دیگر فقط
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : محسن جندقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انگشتر جادویی برای تحریک جنسی!


یکی از دوستان می گفت: "این شبکه های ماهواره ای دیگر شورش را درآورده اند و انگار مخاطبانش یک عده آدم چاق هستند که معتاد هم هستند و مشکل جنسی هم دارند چون این شبکه ها مدام تبلیغ داروهای ترک اعتیاد و لاغری و تقویت جنسی را پخش می کند" حکایت امروز اما دیگر فقط شبکه های ماهواره نیست بلکه تبلیغات جنسی به وبلاگ ها و سایت ها هم راه پیدا کرده است .

شاید شما هم در ماه‌های گذشته تبلیغات مربوط به‌ این نوع دستبندها و انگشترها را در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون و به ویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده کرده‌اید. محور اصلی تمامی‌ این تبلیغات درباره ترویج اصل فرهنگ پورنوگرافی است که برپایه وسایل جنسی، کتاب‌، نشریات و فیلم‌های مبتذل شکل گرفته و بدون داشتن ارزش هنری و استفاده مفید، تنها برای نمایش اعمال جنسی یا ترویج ارتباط نامشروع با جنس مخالف طراحی شده و باعث تحریک جنسی افراد می‌شود.

در ماه های گذشته دستنبدها و انگشترهایی در بازار به فروش می‌رسد که به عنوان دستنبدهای محرک جنسی شناخته می‌شود و ‌این روزها تبلیغات گسترده‌ این دستبند‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و وبلاگ‌های‌ اینترنتی مشاهده می‌شود. ‌این در حالی است که به باور کارشناسان، تبلیغ و گسترش استفاده از ‌این نوع وسایل ترویج پنهان فرهنگ پورنوگرافی است که در قالب دستبند و انگشتر در جامعه خودنمایی می‌کند.

شاید شما هم در ماه‌های گذشته تبلیغات مربوط به‌ این نوع دستبندها و انگشترها را در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون و به ویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده کرده‌اید. محور اصلی تمامی‌ این تبلیغات درباره ترویج اصل فرهنگ پورنوگرافی است که برپایه وسایل جنسی، کتاب‌، نشریات و فیلم‌های مبتذل شکل گرفته و بدون داشتن ارزش هنری و استفاده مفید، صرفاً برای نمایش اعمال جنسی یا ترویج ارتباط نامشروع با جنس مخالف طراحی شده و باعث تحریک جنسی افراد می‌شود.

دستنبدها و انگشترهایی که‌ این روزها تبلیغات گسترده آن در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده می‌شود، در حقیقت ابزارتازه پورنوگراف‌ها برای ترویج فرهنگ سکسولاریته است که با شکل و شمایل متفاوت به بازار عرضه شده است. دستبند‌های محرک جنس مخالف با قیمت 100هزار تومان!

دستنبدها و انگشترهایی که‌ این روزها تبلیغات گسترده آن در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده می‌شود، در حقیقت ابزارتازه پورنوگراف‌ها برای ترویج فرهنگ سکسولاریته است که با شکل و شمایل متفاوت به بازار عرضه شده است. دستبند‌های محرک جنس مخالف با قیمت 100هزار تومان!

در حال حاضر دستبندهای محرک جنس مخالف، آن‌طور که در تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای اطلاع‌رسانی می‌شود، بین 50 تا 100 هزارتومان به فروش می‌رسد. جالب ‌اینجاست که شبکه‌های ماهواره‌ای برای جذب مشتری و تحریک افراد به ویژه جوانان، در تبلیغات ‌این نوع دستنبد‌ها از برخی تصاویر زنان و دختران نیمه عریان استفاده می‌کنند و حتی در مواردی برخی سکانس‌‌های فیلم‌های پورنو را در لابه لای تبلیغات دستبند‌ها قرارمی‌دهند.

جذب جنس مخالف با‌ایجاد پالس‌های عشقی!

آنطورکه پورنوگراف‌ها درتبلیغات دستبند‌ها و انگشترهای جنسی بیان می‌کنند،‌این وسایل در دو طرح زنانه و مردانه طراحی شده و همانند یک دستگاه بیسیم عمل می‌کند و در زمان پیدا کردن مکمل خود، اقدام به‌ ایجاد پالس‌های عشقی در این باره می‌کند تا جنس مخالف را به سمت فرد جذب کند!

شکلات مخصوصی برای تحریک جنس مخالف!

اما تمام ماجرا به ‌اینجا ختم نمی‌شود، پورنوگراف‌ها در ادامه هجمه غیراخلاقی خود گام تازه‌ای را برای تحریک جنسی جوانان برداشته‌اند. در ‌این برنامه هماهنگ و سازمان یافته، شکلات‌هایی تحت عنوان محرک جنسی تبلیغ و از مخاطب خواسته می‌شود تا با خرید و استفاده از ‌این شکلات‌ها از یک طرف قوای جنسی خود را افزایش دهد و از سوی دیگر جنس مخالف را به سمت خود جذب کند!

محرک جنسی

به موازات ‌اینگونه برنامه‌ها برای ترویج فرهنگ پورنوگرافی است که فیلم‌های آموزش روابط جنسی به راحتی از طریق ‌اینترنت قابل در

یافت شده و همگان می‌توانند انواع فیلم‌های آموزش روابط جنسی، دوست‌یابی و تحریک و جذب جنس مخالف را مشاهده و دریافت کنند.

اما آنچه ‌این روزها از شواهد و تبلیغات ماهواره‌ای مشخص است، برنامه‌ریزی دقیق، اصولی و تاکتیک وارد سرشاخه‌های اصلی پورنوگرافی در جهان است که ‌این بار بازارهدف خود را کشورهای اسلامی‌ و به ویژه ‌ایران قرار داده‌اند.

دستنبد‌های غیر واقع برای ترویج فرهنگ سکسولالیته

به گفته دکتر احمد نیازی، روانشناس و استاد دانشگاه، پسر و دختر جوان به طور طبیعی و براساس نیاز غریزی به دنبال ارتباط با جنس مخالف است، البته‌این یک نیاز طبیعی است، اما باید بسیار هوشیار بود چرا که ‌این نیاز با کوچک‌ترین تحریکی بیدار می‌شود و کنترل نشدن آن باعث ‌ایجاد مشکلات مختلفی برای جوانان خواهد شد.

نیازی با بیان‌این مطلب می‌گوید: ‌اینکه افراد با استفاده از یک دستنبد شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه خود را پیدا و به طرف خود جذب کنند، از اساس غیرواقع است.

به باوراین روانشناس، برنامه‌ریزان صنعت پورنوگرافی در ورای تبلیغ دستنبد به دنبال هدف دیگری هستند و آن هم نشان دادن تصاویر تحریک‌آمیز و درگیرکردن جوانان با مسائل جنسی غیرطبیعی است، به گونه‌ای که در تبلیغات وسایل جنسی در شبکه‌های ماهواره‌ای قبل ازمعرفی جنس و یا کالای مورد نظر، در بیشتر موارد تصویر یک زن و یا دختر به عنوان سکانس اول قرار می‌گیرد و درمرحله بعد کالای مورد نظر نمایش داده می‌شود.

در ماه های گذشته دستنبدها و انگشترهایی در بازار به فروش می‌رسد که به عنوان دستنبدهای محرک جنسی شناخته می‌شود و ‌این روزها تبلیغات گسترده‌ این دستبند‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و وبلاگ‌های‌ اینترنتی مشاهده می‌شود. ‌این در حالی است که به باور کارشناسان، تبلیغ و گسترش استفاده از ‌این نوع وسایل ترویج پنهان فرهنگ پورنوگرافی است که در قالب دستبند و انگشتر در جامعه خودنمایی می‌کند

به تصریح وی، ابزارهای پورنوگرافی و تحریک جنس مخالف چه به واقع وجود داشته باشند و یا تنها برای تحریک جنس مخالف باشند، قرار گرفتن در برابر ‌این نوع تبلیغات مقاومت جنسی جوانان را به شدت کاهش می‌دهد و در کوتاه مدت جوان دچار مشکلات مختلفی روحی و روانی می‌شود.

بنابراظهارات‌این استاد دانشگاه، یک جوان زمانی که به بهانه کسب اطلاع درباره دستنبد‌های محرک جنس مخالف، به تماشای شبکه ماهواره‌ای می‌نشیند و یا وارد سایت و یا وبلاگ می‌شود، اولین تصویری که با آن مواجه می‌شود، تصاویر مبتذل و تحریک‌آمیز از زنان نیمه عریان است.

در حقیقت پورنوگراف‌ها، انگشتر و دستنبد‌های محرک غیرواقع را دستمایه ترویج فرهنگ مستهجن خود قرار داده‌اند.

علی البرزی

بخش اجتماعی تبیان


مطالب مرتبط:

 تحریک جنسی یا تفکیک جنسی ؟!

 تفکیک جنسیتی اجرایی شد

فحشای اینترنتی در ایران