تبیان، دستیار زندگی
ی والیبال ایران در برابر هلند؛ نتیجه دیدارهای تداركاتی ایران درسوریه نمایان شد تیم ملی ایران در نتیجه انجام دیدارهای تداركاتی خود( تورنمنت چهار جانبه روسیه) در بازی برابر تیم ملی هلند به برتری دست یافت. به گزارش خبرگزاری دان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحلیل بازی تیم ملی والیبال ایران در برابر هلند؛

نتیجه دیدارهای تداركاتی ایران درسوریه نمایان شد

تیم ملی ایران در نتیجه انجام دیدارهای تداركاتی خود( تورنمنت چهار جانبه روسیه) در بازی برابر تیم ملی هلند به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، تیم های مراكش و هلند كه در برابر ایران شكست خورده اند هر دو اولین تجربه خود را در مسابقات نوجوانان جهان تجربه می كنند.

از سوی دیگر با توجه به حضور ایران در مسابقات چهار جانبه روسیه نتیجه این مسابقات در بازی مقابل هلند مشخص شد. در این بازی سعید معروف ( به جای بهزاد به نژاد) ستاره میدان بود و محمد سلیمانی ( كاپیتان تیم) یك تنه تیم را اداره می كرد.

در این بازی روح الله صالحی نژاد، آرش صادقیانی و مسلم محمد زاده دریافت های بسیارخوبی داشتند. همچنین با سدبندی دفاع روی تور، آبشارهای سرعتی بازیكنان ایران توانستند ، دفاع بلند قامت تیم ملی هلند را بشكافند. حتی یك بازیكن 2 متر و 7 سانتی متری تیم ملی هلند نیزنتوانست در برابر ایران كاری از پیش ببرد.

تیم ایران كه هراس بسیاری از تیم بلند قامت تیم ملی هلند داشت با حملات تركیبی وسرعتی و سرویس های هدف دار توانست این تیم را از پیش رو بردارد تا از هم اكنون یكی از امیدهای سرگروهی گروه چهارم به شمار رود. در شرایط فعلی دو پاسور تیم ملی مهدی مهدوی( تخصص در پاس های قدرتی) و سعید معروف( تخصص در حملات سرعتی و تركیبی) از نقاط قوت تیم ایران به شمار می روند.

این درحالی است كه كارشناسان معتقدند اگر تیم ایران در ساعدگیری و رسیدن توپ های اول مشكلی نداشته باشد ، با همین تركیب فعلی بازیكنان می تواند، صبح فردا مقابل تیم ایتالیا عرض اندام كند.