تبیان، دستیار زندگی
در شبی که تیم ملی ایران مقابل گینه برای جام جهانی محک خواهد خورد، رقبای همگروهی در برزیل ۲۰۱۴ نیز مقابل تیم‌‌های رومانی، مکزیک و مصر آزمایش می‌شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آزمایش جدید آرژانتین، بوسنی و نیجریه در شبی که ایران محک می‌‌خورد


در شبی که تیم ملی ایران مقابل گینه برای جام جهانی محک خواهد خورد، رقبای همگروهی در برزیل 2014 نیز مقابل تیم‌‌های رومانی، مکزیک و مصر آزمایش می‌شوند.

فرداشب (چهارشنبه) پیکارهای دوستانه ملی در نقاط زیادی انجام خواهد شد و در این میان تیم‌هایی که در پیکارهای جام جهانی 2014 حضور دارند،‌گام مهمی در مسیر آماده‌سازی برخواهند داشت.

آرژانتین

تیم ملی کشورمان که روز گذشته در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در کرج پیکاری تشریفاتی با کویت داشت و 3 بر 2 برنده شد، فردا برای حضوری بهتر در جام جهانی میزبان گینه است.

این دیدار به منظور آشنایی بیشتر با سبک و تاکتیک بازی حریفی همچون نیجریه در پیکارهای برزیل 2014 انجام می‌شود. در این میان کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم کشورمان فرصت خوبی خواهد داشت تا نیروهایش برای رویارویی با ساختار بازی آفریقایی، محک زند.

همچون تیم کی‌روش، رقبای ایران در جام جهانی نیز آزمایش خواهند شد. آرژانتین، مدعی قهرمانی مسابقات و مهم‌ترین حریف تیم کشورمان با رومانی دیدار می‌کند. نیجریه با مکزیک مصاف می دهد و بوسنی هرزگوین نیز همچون تیم کی‌روش با حریفی آفریقایی به نام مصر مصاف می‌دهد.

ژاپن و استرالیا که از آسیا حاضر هستند، پذیرای نیوزیلند و اکوادور خواهند شد. کره‌جنوبی دیگر نماینده قاره کهن نیز میهمان یونان خواهد بود.

در اروپا چند دیدار مهم انجام می‌شود از جمله آلمان با شیلی دیدار می‌کند، فرانسه و هلند نبردی تماشایی خواهند داشت. اسپانیا قهرمان جهان پذیرای ایتالیا است . انگلیس فرصت تدارک برابر دانمارک را پیدا خواهد کرد و پرتغال با اعجوبه‌اش «کریستیانو رونالدو» پذیرای شیران رام‌نشدنی کامرون می‌شود.

برنامه سایر مسابقات به این شرح است:

ساینت لوسیا – جاماییکا

ایرلند- صربستان

بلژیک – ساحل‌عاج

لهستان – اسکاتلند

ولز – ایسلند

سوئیس – کرواسی

اتریش – اروگوئه

مراکش – گابن

رومانی – آرژانتین

اوکراین – آمریکا

لوگزامبورگ- کیپ ورد

ترکیه – سوئد

سنگال – مالی

موازمبیک – آنگولا

آلبانی – مالت

بوسنی هرزگوین – مصر

جمهوری چک – نروژ

قبرس – ایرلند شمالی

کلمبیا – تونس

آندورا – مولداوی

مقدونیه – لتونی

مونته نگرو- غنا

مجارستان – فنلاند

موریتانی – نیجر

آذربایجان – فیلیپین

لیتوانی – قزاقستان

زامبیا – اوگاندا

گرجستان – لیختن اشتاین

کنگو – لیبی

روسیه – ارمنستان

بوروندی – رواندا

هند - بنگلادش

بخش ورزشی تبیان


منبع:فارس