تبیان، دستیار زندگی
نشانه مردی که به شما توجه دارد و برای ازدواج روی شما حساب باز کرده چیست؟ تشخیص این که مردی به زودی از شما می خواهد یک وقت خانوادگی به او بدهید تا به منزلتان بیاید، کار سختی نیست. کافی است نشانه های توجه مردان به یک زن را بشناسید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این مرد از شما خواستگاری می‌کند!


نشانه مردی که به شما توجه دارد و برای ازدواج روی شما حساب باز کرده چیست؟ تشخیص این که مردی به زودی از شما می خواهد یک وقت خانوادگی به او بدهید تا به منزلتان بیاید، کار سختی نیست. کافی است نشانه های توجه مردان به یک زن را بشناسید.

خواستگاری

قبل از هر چیز بهتر از واقع بین باشید و با رویابافی و خیال پردازی هر مردی را عاشق خود تصور نکنید! اما این نشانه ها می تواند تا حدود زیادی بیانگر این باشد که شما یک خواستگار جدید در محل کار یا تحصیل تان دارید!

به بهانه‌های مختلف زنگ می‌زند

درست است که بهانه های کاری زیادی برای تماس تلفنی وجود دارد اما اگر او خیلی درباره مسایل کاری با شما صحبت می کند، یعنی دنبال فرصتی برای هم صحبتی با شما، محک زدن تان و بیشتر دانستن از شما است.

از خلال همین حرف های کاری و رسمی و جدی ممکن است او پی به ویژگی های شخصیتی شما یا مسایل زندگی تان ببرد. بنابراین از این حربه برای شناختن بیشتر شما استفاده می کند.

نظر شما را می‌پرسد

اگر به بهانه های مختلف سعی می کند نظر شما را بپرسد، مثلا برای خرید هدیه روز مادر، برای مشورت فردی یا حل مشکل یک دوست، به احتمال زیاد زیر ذره بین او هستید و می خواهد سلیقه، نگاه شما به زندگی و عاقل بودن تان را بسنجد!

دنبال اشتراک می‌گردد

اگر با دیدن هر اشتراکی که میان او و شما وجود دارد ذوق زده می شود، به احتمال زیاد عاشقتان شده است. مردها در این موقعیت شروع به برون ریزی می کنند. از خودشان می گویند و عقایدی که دارند و دنبال عقاید مشترک در شما می گردند.

گذشته و آینده‌اش را تعریف می‌کند

وقتی مردی به شما گرایش پیدا می کند، سعی می کند شما را بیشتر بشناسد و برای این کار، از خودش شروع می کند. از زندگی خودش حرف می زند تا شما هم از زندگی خودتان حرف بزنید. خودش را به شما می شناساند تا شما هم خودتان را به او بشناسانید. وقتی به حداقل شناختی از یکدیگر رسیدید، آن وقت ممکن است جسارت پیدا کنند و موضوع ازدواج را با شما در میان بگذارند. در چنین موقعیتی مردها از موفقیت هایشان می گویند و سعی می کنند قابلیت هایشان را به شما نشان دهند. همچنین از برنامه های آینده شان، توانمندی هایشان و انگیزه هایشان صحبت خواهند کرد. ممکن است مردی در محل کار شما زیاد در این باره صحبت کند اما مخاطب اصلی حرف هایش شما نباشید و در واقع صرفا آدم برونگرایی باشد که زیاد از خودش حرف می زند. وقتی این برون ریزی ها را به خودتان بگیرید که مخاطب اصلی حرف هایش شما باشید.

وقتی مردی به شما گرایش پیدا می کند، سعی می کند شما را بیشتر بشناسد و برای این کار، از خودش شروع می کند. از زندگی خودش حرف می زند تا شما هم از زندگی خودتان حرف بزنید

خانواده‌اش را به شما معرفی می‌کند

اگر پسری در اطراف شما هست که اصرار دارد خانواده اش را بشناسید به احتمال زیاد در حال مقدمه چینی برای ازدواج است. مردها در این موقعیت از هر بهانه ای استفاده می کنند تا شما را به مادر یا خواهرشان نشان دهند. او خواهرش را به دانشگاه می آورد، مادرش را به محل کار دعوت می کند یا از شما می خواهد به برادر نوجوانش مشاوره تحصیلی بدهید. با این کار مردها سعی دارند شما و خانواده را با هم آشنا کنند و از نظرتان نسبت به یکدیگر آگاه شوند.

یک ایده جدید تبیان برای همسرگزینی

فاطمه ایمانی

بخش کلوب ازدواج تبیان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.