تبیان، دستیار زندگی
مدیر عامل شرکت همراه اول صبح امروز در محل نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافت و از بخش های مختلف غرفه تبیان بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرعامل همراه اول از غرفه تبیان بازدید کرد

بازدید مدیر عامل همراه اول از غرفه تبیان

مدیر عامل شرکت همراه اول صبح امروز در محل نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافت و از بخش های مختلف غرفه تبیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی،‌ وحید صدوقی مدیر عامل شرکت همراه اول صبح امروز با حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از بخش‌های نرم افزار های چند رسانه ای، خدمات ویژه تلفن همراه و تبلت، مرکز یادگیری تبیان، سامانه وبلاگ تبیان و شبکه های اجتماعی تبیان دیدن کرد و به گفت‌وگو با مسئولان این بخش‌ها پرداخت.

با شناسایی تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود کشور در حوزه "فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی" می توانیم پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه داشته باشیم و در رقابت با دیگر کشورها سرآمد شویم.

وی افزود: امیدوارم در سال های آینده شاهد پیشرفت بیشتر در حوزه های مختلف ارتباطی، بازی های دیجیتالی، نشر دیجیتال و ... باشیم و با شکوفایی در این حوزه دست آوردهای تولیدی کشورمان را در عرصه بین الملل معرفی کنیم.

صدوقی گفت: ما وظیفه داریم زیر ساخت های لازم را در حوزه های مختلف ارتباطی از جمله تلفن همراه فراهم کنیم تا انقلاب اساسی در این حوزه به پا کنیم.

وی ضمن اشاره به شرکت تلفن همراه به عنوان حامی ویژه نمایشگاه " فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال" اظهار کرد: حضور شرکت های مختلف فعال در عرصه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و جوانان و پیشکسوتان علاقه مند به این حوزه نشانگر داشتن محصولات در این حوزه برای عرضه و معرفی در سطح ملی و بین المللی است.

مدیر عامل شرکت همراه اول ضمن آشنایی با فعالیت های تبیان، از همکاری های بیشتر با این موسسه استقبال کرد.

وی افزود: حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان و دست اندرکاران حوزه فن آوری اطلاعات و فضای مجازی موجب رشد و پیشرفت کشور در این زمینه می شود.

تنظیم: هومن بهلولی