تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان سابق تیم ملی عربستان در ادعایی جنجالی از حشیشی بودن بیشتر بازیکنان این کشور خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ادعای فوق‌ جنجالی کاپیتان

فوتبالیست‌های عربستانی حشیشی هستند


کاپیتان سابق تیم ملی عربستان در ادعایی جنجالی از حشیشی بودن بیشتر بازیکنان این کشور خبر داد.


فۆاد انور، ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال عربستان سعودی که سابقه حضور در جام‌های جهانی 1994 و 1998 را دارد فاش کرد که بسیاری از فوتبالیست‌های عربستانی اکنون مواد مخدر مصرف می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، انور در برنامه تلویزیونی "الحدث" در شبکه "الریاضیة" عربستان اعلام کرد که بسیاری از بازیکنان تیم ملی مواد مخدر بخصوص حشیش مصرف می‌کنند. انور تأکید کرد: این موضوع بشدت و به طور غیر طبیعی گسترده شده و طی سالها افزایش پیدا کرده است. وی بی آنکه اسمی از مسئولان ورزشی این کشور بیاورد، آنان را به خجالت نکشیدن از اعتراف به این مشکل فراخواند و از آنان خواست برای حل این مشکل تلاش کنند. انور خطاب به بازیکنان نیز توصیه کرد که مواد مخدر قبل از آنکه خطری برای سلامتی آنان ایجاد کند، ابتدا آینده فوتبالی آنان را نابود می‌کند.

عربستان

وی در پایان به درآمد میلیونی بازیکنان فوتبال نیز اشاره کرد و گفت: آنها میلیون‌ها (ریال سعودی) درآمد دارند که از درآمد خیلی از مشاغل مهم بیشتر است اما خودشان خودشان را دارند می‌کشند. از سویی دیگر این خبر در پایگاه خبری شبکه العربیة عربستان نیز منتشر شد که واکنش مخاطبان این پایگاه را به شرح زیر به دنبال داشت: کاربری با نام "محمد" نوشت: این موضوعی است که همه آن را می‌دانند. بازیکنان، هنرمندان و بازیگران، بیشترشان در فضایی دیگر زندگی می‌کنند. کاربر دیگری به نام نونو با این عنوان که "قربانی تیم ملی است"، نوشت: این دومین بار است که یک بازیکن ورزشی این موضوع را فاش می‌کند. این موضوع (مصرف مواد) بر عملکرد آنان تاثیر می‌گذارد باید بازیکنان تحت آزمایش قرار بگیرند و علاوه بر درمان، مجازات هم بشوند.

کاربر دیگری با نام المعبدی نوشت: وضعیت اطمینان بخش نیست، اما کسانی هستند که بر این اوضاع سرپوش می‌گذارند. و سرانجام کاربری با نام منذر الداود نیز با خطرناک خواندن موضوع فاش شده نوشت: تعجب می‌کنم از صحبتهایی که یک بازیکن فوتبالی عربستانی بیان کرد. این موضوعی خطرناک است و مسئولان باید بررسی کنند و تدابیر لازم را اجرا کنند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرگزاری آلمان