تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه جای کی‌روش و کفاشیان عوض شده و رئیس فدراسیون باید زمام کار را از دست مربی تیم ملی بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشارزاده: جای کی‌روش و کفاشیان عوض شده است


دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: متاسفانه جای کی‌روش و کفاشیان عوض شده و رئیس فدراسیون باید زمام کار را از دست مربی تیم ملی بگیرد.


بهرام افشارزاده دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک در خصوص انتخاب مربی تیم ملی امید و وقفه‌هایی که در این خصوص ایجاد می‌شود، گفت: متاسفانه ما در حال فرصت‌سوزی هستیم و درحالی که می‌توانیم بهترین فرصت‌ها را برای نوجوانانمان ایجاد کنیم اما زمان را از دست می‌دهیم. وی در خصوص اینکه گفته می‌شود کی‌روش به وینگادا و دیگر مربیان پیشنهاد کرده تا هدایت تیم ملی امید را بر عهده بگیرد،گفت: آقای کی‌روش کجا دلش به حال مملکت ما می‌سوزد. او فقط به پول فکر می‌کند و بس. به اعتقاد من فدراسیون باید استقلال خودش را حفظ کند و آقای کفاشیان که اتفاقا مردم هم به او اعتقاد دارند باید زمام کار را از دست کی‌روش بگیرد.

کی روش

افشارزاده تاکید کرد: من فکر می‌کنم سکان هدایت فدراسیون دست کی‌روش افتاده و او در کجای این فدراسیون دخالت نمی‌کند؟ من از علی کفاشیان عذرخواهی می‌کنم که اینقدر صریح حرف می‌زنم چون مدت‌هاست می‌خواهم این حرف‌ها را بیان کنم. اما کی‌روش جایش را با کفاشیان در راس فدراسیون عوض کرده و هیچ توجهی به منافع ملی ما ندارد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما باید از پتانسیل ایرانی‌ها استفاده کنیم و واقعیت را در نظر بگیریم به خصوص در مورد تیم ملی امید که جوان‌ها نقش اصلی را در آن دارند. بیاییم با واقعیت به قضایا بنگریم و تصمیم درستی بگیریم. وی در پایان گفت: حالا که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با هم هماهنگ شده‌اند بیایند برای همیشه به این قائله که استخوان لای زخم بوده پایان دهند و شرایط را طوری فراهم کنند که تیم ملی امید ما از پتانسیل بالایش استفاده کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس