تبیان، دستیار زندگی
دارنده عنوان پهلوانی ایران و جهان می‌گوید پس از کسب این عناوین هیچ کدام از مسئولان به وعده‌های خود عمل نکردند و حتی مسئولان شهرم هیچ جشنی برای من نگرفتند!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درددل‌های پهلوان ایران با روحانی


دارنده عنوان پهلوانی ایران و جهان می‌گوید پس از کسب این عناوین هیچ کدام از مسئولان به وعده‌های خود عمل نکردند و حتی مسئولان شهرم هیچ جشنی برای من نگرفتند!


احمد میرزاپور، پس از کسب عنوان پهلوانی ایران در مورد سطح مسابقه‌های کشتی پهلوانی ایران که در سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سطح این مسابقه‌ها برای من بسیار سنگین‌تر از مسابقه‌های جهانی در لرستان بود چرا که بودن نفراتی مانند صادق‌زاده که عنوان پهلوانی دوره پیش را کسب کرده بود، موجب شده بود رقابت‌های بسیار دیدنی را مخصوصا در سنگین وزن شاهد باشیم.

دارنده عنوان پهلوانی ایران و جهان افزود: در مسابقه‌های اول و دوم خود کار خیلی سختی را پیش رو نداشتیم و توانستم بر حریفان خود غلبه کنم اما کشتی سوم من که ماقبل فینال بود را مقابل صادق‌زاده برگزار کردم که بسیار پایاپای و سنگین بود اما سرانجام توانستم با کمک آقا امام رضا (ع) و دعای خیر مردم خراسان در وقت اضافه او را ضربه فنی کنم. در مسابقه فینال نیز با احمد کریمی که کشتی‌گیر بسیار خوبی بود روبه‌رو شدم و علی‌رغم اینکه در 20 ثانیه اول از او عقب افتادم در نهایت توانستم با روش‌های مخصوص کشتی پهلوانی از او اخطار بگیرم و او را نیز ضربه فنی کنم و قهرمان مسابقه‌ها شوم.

پهلوان

وی با ابراز خوشحالی از اینکه توانستم بازوبند پهلوان ایران را پس از پنج سال دوباره به خراسان برگرداند، خاطرنشان کرد: قرار است در تاریخ 15 فروردین بازوبند پهلوانی را از رییس جمهور دریافت کنم. با توجه به اینکه برای اولین بار است که دکتر روحانی را قرار است ملاقات کنم قصد دارم مشکلات و درددل خود و تمام ورزشکارانی را که مظلوم هستند و به آن‌ها توجه جدی نمی‌شود را به رییس جمهور انتقال دهم.

میرزاپور درباره علت عدم شرکت در مسابقه‌های کشتی آزاد جام تختی نیز اظهار کرد: به علت شکستگی کتف نتوانستم در مسابقه‌های جام تختی شرکت کنم اما طبق صحبت‌هایی که با رسول خادم داشتم قرار است در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقه‌های جهانی در وزن مثبت 125 کیلوگرم شرکت کنم که در این راه کشتی‌گیران خوب و کارکشته‌ای نظیر کمیل قاسمی، مهدی آذرشکیب و پرویز هادی مهم‌ترین رقبای من هستند.

دارنده عنوان پهلوانی ایران همچنین از شرکت خود در مسابقه‌های سنگین وزن رشته‌های ورزشی جودو خبر داد و افزود: قرار است در تاریخ 18 اسفند همراه با تیم ملی جودو به مسابقه‌های جهانی جودو در گرجستان اعزام شویم.

میرزاپور در پاسخ به این سوال که آیا در رشته‌های دیگر ورزشی نیز شرکت خواهید کرد یا خیر گفت: البته به این دلیل که در این رشته‌ها پولی پیدا نمی‌شود و کسی ما را نمی‌بیند قصد دارم به فوتبال هم وارد شوم تا شاید مسئولان به امثال من هم نگاه کنند!

با توجه به اینکه برای اولین بار است که دکتر روحانی را قرار است ملاقات کنم قصد دارم مشکلات و درددل خود و تمام ورزشکارانی را که مظلوم هستند و به آن‌ها توجه جدی نمی‌شود را به رییس جمهور انتقال دهم.

وی با انتقاد از بدقولی مسئولان در دادن پاداش پس از کسب عنوان پهلوانی جهان خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ کدام از مسئولان پس از قهرمانی در مسابقه‌های جهانی کشتی پهلوانی به وعده‌های خود عمل نکردند. همچنین پس از کسب عنوان پهلوانی ایران دیگر مسئولان تربیت بدنی خراسان رضوی و فرمانداری شهرمان و بسیاری دیگر نیز به وعده‌های خود تاکنون عمل نکرده‌اند مثلا قرا ربود فرمانداری کناران یک قطعه زمین به من بدهند که شورای شهر با آن مخالفت کرد. حتی هنگامی که پس از کسب عنوان پهلوانی به شهرم برگشتم مسئولان هیچ جشنی برای من نگرفتند و باید بگویم من نیز مانند امام رضا غریبم!

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا