تبیان، دستیار زندگی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در محل نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافت و از بخش های مختلف غرفه تبیان بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غرفه تبیان

علی جنتی در بازدید از غرفه تبیان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در محل نمایشگاه رسانه های دیجیتال حضور یافت و از بخش های مختلف غرفه تبیان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی،‌ علی جنتی وزیر ارشاد صبح امروز با حضور در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از بخش‌های نرم افزار های چند رسانه ای، خدمات ویژه تلفن همراه و تبلت، مرکز یادگیری تبیان، سامانه وبلاگ تبیان و شبکه های اجتماعی تبیان دیدن کرد و به گفت‌وگو با مسئولان این بخش‌ها پرداخت.

علی جنتی با تاکید بر اینکه نسل جدید تولیدات فرهنگی دیجیتالی باید در مسیر عزت بخشی و بالندگی کشور حرکت کند اظهار داشت : این تولیدات باید زمینه حضور اثرگذار فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را بر تارک تمدن جهانی فراهم آورند.

وی افزود: رشد شگفت انگیز فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ،  افق های جدیدی را پیش روی کشورهای جهان گشوده  تا آن جا که  توجه جدی به این فناوری را در توسعه جوامع اجتناب ناپذیر ساخته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان داشت: تکنولوژی نوین ارتباطی در دنیای امروز ، تحولات عظیم و پیچیده ای در روابط و مناسبات انسانی و اشکال جدیدی از الگوهای ارتباطی ایجاد کرده  و به مقوله هویت نیز مفهوم جدیدی بخشیده است.

وی افزود: فناوری های اطلاعاتی و پیشرفتهای تکنولوژِیکی در امر توسعه فرهنگی  که  یکی از  لایه های مهم توسعه جوامع  و مورد اجماع جهانی است تاثیر قابل توجهی داشته اند تا جائی که تحقق توسعه فرهنگی بدون فناوری امری غیر ممکن و دور از ذهن می باشد.

در این بازدید نجفی سولاری رییس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جنتی را همراهی می کرد.

تنظیم: هومن بهلولی