تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با برپایی غرفه‌ای به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات در زمینه های فرهنگی و فناوری اطلاعات پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان برندی موفق در زمینه بومی سازی فناوری روز

غرفه تبیان در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با برپایی غرفه‌ای به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات در زمینه های فرهنگی و فناوری اطلاعات پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با تولید محتوای ملی محتوای ملی و بومی برای کابران اینترنت و همچنین ایجاد بستر زیرساخت داخلی و امن، محیطی سالم و قابل اعتماد را برای خانواده ها فراهم آورده است.

گستردگی فعالیت ها و تنوع مطالب و خدمات ارائه توسط موسسه تبیان به گونه ای است که اقشار مختلف جامعه با سنین  مختلف را جذب خود کرده است.

غرفه موسسه تبیان در سالن 31 محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران، با جدیدترین خدمات این موسسه، که در قالب محصولات و بازی‌های رایانه ای، شبکه های اجتماعی، سامانه وبلاگ تبیان (تبلاگ)، نرم افزار های آموزشی ویژه دانش آموزان، پذیرای علاقه مندان می باشد.

علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه تبیان از مزایای نرم افزار کاربردی تلفن همراه به صورت رایگان بهره مند شوند.

همچنین در این نمایشگاه  فرصتی فراهم شده تا با برگزاری نظرسنجی با عنوان «آینه ما باشید»، شعار موسسه تبیان با عنوان «به خانواده بزرگ تبیان بپیوندید» تحقق یابد.

نخستین نمایشگاه فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (ITDMX)،  از ساعت 9 تا 16 هشتم تا یازدهم اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی