تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی و امور بین المللی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، از حضور این موسسه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور تبیان در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

نمایشگاه

مدیر روابط عمومی و امور بین المللی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، از حضور این موسسه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX)، با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای‌عالی فضای مجازی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، توسط مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، از 8 تا 11 اسفندماه در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این راستا محمد رضا سلطانی شیرازی؛ مدیر روابط عمومی موسسه تبیان گفت: هدف از حضور موسسه تبیان در این نمایشگاه برقراری تعامل بیشتر با کاربران می باشد و سعی برآن شده است تا بتوانیم خواسته های کاربران تبیان را در برنامه های آینده موسسه اجرایی کنیم.

گفتنی است موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با برپایی غرفه ای در نمایشگاه بین المللی فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حضور فعال و با شکوه  خواهد داشت و با ارائه خدمات متنوع تری خواهد پرداخت.

جایگاه غرفه تبیان در این نمایشگاه در سالن میلاد (سالن 31) خواهد بود و همانند گذشته منتظر حضور گرم شما بازدید کنندگان  و کار بران گرامی خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی و برنامه های جدید در  رابطه با نمایشگاه بین المللی فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به زودی ارسال خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی