تبیان، دستیار زندگی
چهارمین دوره رقابتهای تكواندو جام باشگاه های آسیا با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در راند طلایی به پایان رسید. چهارمین دوره رقابتهای تكواندو جام باشگاه های آسیا با حضور 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی به مدت 2 روز در خانه تكواندو برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانشگاه آزاد قهرمان تکواندوی باشگاه های آسیا


چهارمین دوره رقابتهای تكواندو جام باشگاه های آسیا با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در راند طلایی به پایان رسید. چهارمین دوره رقابتهای تكواندو جام باشگاه های آسیا با حضور 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی به مدت 2 روز در خانه تكواندو برگزار شد.

تکواندو

تكواندوكاران تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد پس از پیروزی در دیدار نیمه نهایی، در مرحله فینال با یكدیگر به رقابت پرداختند كه در پایان، و با كسب نتیجه مساوی 3 بر 3 در زمان معمول مسابقه، در راند طلایی رضا حبیبی از تیم دانشگاه آزاد با یك امتیاز، بهنام بیات از تیم شهرداری ورامین را مغلوب خود كرد و بدین ترتیب دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی چهارمین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا را از آن خود كرد و شهرداری ورامین نایب قهرمان شد.

در دیدار فینال؛ مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 5 بر یك امید عمیدی از شهرداری ورامین مغلوب خود كرد،‌ ابراهیم مردانی دیگر نماینده دانشگاه آزاد با نتیجه 7 بر 10 در برابر علی شاكری از شهرداری ورامین مغلوب شد، داود عبدالرضایی از تیم دانشگاه آزاد در برابر محمد خمسه از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 4 بر 7 مغلوب شد، پوریا عرفانیان از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 5 بر 6 در برابر سعید رجبی از تیم دانشگاه آزاد تن به شكست داد و بازی رضا حبیبی از تیم دانشگاه آزاد و بهنام بیات از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر 4 به سود نماینده دانشگاه آزاد به اتمام رسید.

رضا ایمان زاده به عنوان سرپرست و مدیر فنی، سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی و محمد تقی خضرایی به عنوان مربی، تركیب تیم دانشگاه آزاد را در این دوره از مسابقات تشكیل می دادند. پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، مرتضی كریمی به عنوان مدیر فنی و هاشم زنگنه و حسین كریمی به عنوان مربی، به همراه تیم شهرداری ورامین در این دوره از مسابقات حضور داشتند. در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات دو تیم پاس قوامین و باختر افغانستان با یكدیگر به رقابت پرداختند كه در پایان تیم پاس با پیروزی 5 بر صفر در برابر نماینده افغانستان، عنوان سومی این مسابقات را از آن خود كرد و تیم باختر چهارم شد.

نوراله خاوری به عنوان سرپرست،‌ مسعود لشگری به عنوان سرمربی، مرتضی سلطانی به عنوان مدیر فنی و جواد فریدونی و علی نعیمی به عنوان مربی، تركیب تیم پاس قوامین را در این دوره از مسابقات تشكیل می دادند. در پایان این مسابقات "الاشرهان زابون" از تیم البصره عراق به عنوان بهترین سرپرست مسابقات معرفی شد، عنوان بهترین داور این دوره از مسابقات به نصراله نصری نژاد از ایران و "دانیل واحه" از لبنان رسید

در دیدار رده بندی، حسین بیات از تیم پاس قوامین با نتیجه 8 بر 3 میروایس محمدی از تیم باختر افغانستان را مغلوب خود كرد، رضا نادری با نتیجه 9 بر 2 در برابر سید مرتضی رضوی از باختر پیروز شد، سید محمد رفیعی از تیم پاس قوامین با نتیجه 8 بر صفر علی خاوری از باختر را از پیش رو برداشت و بازی علیرضا درویش پور و جلال خدامی از تیم پاس قوامین با علیرضا صفدری و مصطفی نظری از باختر افغانستان با نتیجه 12 بر صفر به سود نمایندگان پاس قوامین به اتمام رسید.

نوراله خاوری به عنوان سرپرست،‌ مسعود لشگری به عنوان سرمربی، مرتضی سلطانی به عنوان مدیر فنی و جواد فریدونی و علی نعیمی به عنوان مربی، تركیب تیم پاس قوامین را در این دوره از مسابقات تشكیل می دادند. در پایان این مسابقات "الاشرهان زابون" از تیم البصره عراق به عنوان بهترین سرپرست مسابقات معرفی شد، عنوان بهترین داور این دوره از مسابقات به نصراله نصری نژاد از ایران و "دانیل واحه" از لبنان رسید، سید نعمت خلیفه از تیم دانشگاه آزاد عنوان بهترین سرمربی را به خود اختصاص داد و ابوالفضل یعقوبی از تیم شهرداری ورامین به عنوان فنی ترین بازیكن این دوره از مسابقات معرفی شد. جام اخلاق چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا به تیم هند رسید.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون تکواندو